Demolar - Kazım Koyuncu - Ordunun Işıkları & Furkan
evet bu şarkıda devamlı olarak dm akorunu kullandım zaten gitarda fazla pro değilim baya akor biliyorum ama geçişler yavaş ,biraz da araba sesleri var tabiki :)
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde guitariszm yazmıştı:
03 Şubat 2010 Çarşamba tarihinde alonewolf180 yazmıştı: 17 nedemek 12 perde yok mu gitarda açıklayabilir misiniz
elektroda 24 perde vardır klasik 12 perdeli klasiğe görfe diil bu
kardeşim klasik gitarda 17 ile 19 arası perde sayısına sahiptir sen nasıl çalıyorsun o gitarı hiç mi bakma zahmetine girmedin sapın gövde üstünde kalan tarafındaki perdeler ne olucak :D elektroda 21 ile 24 perde arasında değişir ;)