Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3726]  [3727]  [3728]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [ 3733 ]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ümmüşen - Sezenler Olmuş  - AKOR
bu türkünün tabı lazım bilen varmı acilll ?


kört cobain - 14.03.2012 00:56:21

Demolar - Snn-Emanet..
güzel olmuş tebrikler akorları payllaşma şansınız varmı :)


swgn90 - 13.03.2012 23:33:11

Demolar - Kazım Koyuncu - Ordunun Işıkları & Furkan
evet bu şarkıda devamlı olarak dm akorunu kullandım zaten gitarda fazla pro değilim baya akor biliyorum ama geçişler yavaş ,biraz da araba sesleri var tabiki :)


furkan52 - 13.03.2012 23:29:53

Demolar - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer
cift ses harika olmus elinize hayal gucunuze saglik


torbacısirin - 13.03.2012 23:21:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pirates Of The Caribbean  ver 2 - TAB
23 Kasım 2011 Çarşamba tarihinde guitariszm yazmıştı:
03 Şubat 2010 Çarşamba tarihinde alonewolf180 yazmıştı:
17 nedemek 12 perde yok mu gitarda açıklayabilir misiniz
elektroda 24 perde vardır klasik 12 perdeli klasiğe görfe diil bu

kardeşim klasik gitarda 17 ile 19 arası perde sayısına sahiptir sen nasıl çalıyorsun o gitarı hiç mi bakma zahmetine girmedin sapın gövde üstünde kalan tarafındaki perdeler ne olucak :D elektroda 21 ile 24 perde arasında değişir ;)


drnks - 13.03.2012 23:15:57

10 Mart 2012 Cumartesi tarihinde Rephlex yazmıştı:
kötü olmus bee
albüme koymadığımız için bir sorun yok bana göre eğlence amaçlı kayıt olduğu için bazen çok teknik aramamak lazım


_IntromTr@ck_ - 13.03.2012 23:13:39

12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde slmgrl yazmıştı:
hoş :)
teşekkürler :)


_IntromTr@ck_ - 13.03.2012 23:12:49

Demolar - Buse - Güçsüzsen ( Beste )
yorumlar için çok teşekkür ederim tarzı biraz farklı olduğu için beğenmeyenler çoktur


_IntromTr@ck_ - 13.03.2012 23:12:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Cüneyt Ergün - Bilinmeyen Saat Uygulaması  ver 3 - AKOR
süper olmuş.ellerine kulağına sağlık :) ben kapo 3'te çalıyorum.cuk diye oturuyor :)


son çiçek - 13.03.2012 22:27:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Antares - Uzak Aşklara  - AKOR
ellerine sağlık birebir orjinal akorlar.. arpej : pimamim, ritim : A - ayyayaay


ufukadiguzel - 13.03.2012 22:18:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Ahmet Kaya - Kafama Sıkar Giderim  - AKOR
teşekkürler kulağımızdan geleni yaptık=)


zgrmdn - 13.03.2012 21:56:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Çayır Çimen Geze Geze  ver 2 - AKOR
ritim allahını seven :D


LeqenD1 - 13.03.2012 21:40:28

Sayfalar:  [3726]  [3727]  [3728]  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [ 3733 ]  [3734]  [3735]  [3736]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740] 

Anket
haykolik_cagri soruyor:
Sizce Hayko Cepkin ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.