Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [ 3736 ]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz  ver 8 - TAB
Emeğine saygısızlık gibi olmasın ama nerdeyse yeni şarkı yazmışsın :S


rock_in_life - 13.03.2012 16:58:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Ozzy Osbourne - Crazy Train  - TAB
03 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde oner166 yazmıştı:
----------------------------------
----------------------------------
----------------------------------
-----------------------------------
------4----5----4-------2---------2--------
-2--2----2----2----2------5--4--5----5--4--0- böyle olursa kulağa daha güzel geliyo
bu zaten benim gönderim
http://www.akormerkezi.com/ozzy-osbourne-crazy-train-ver-2-tab_sarki-vjtfjn.html bakın


taz-cagkan - 13.03.2012 16:58:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 2 - AKOR
e#b :) hem diyez hem bemol akorlarda varmış vay anasını sayın seyirciler


aytun06 - 13.03.2012 16:50:20

Demolar - Düş Sokağı-Sevdan Bir Ateş (Kesin Dinle Bence)- Akustik
çok güzel tebrikler


ziramu - 13.03.2012 16:43:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 3 - AKOR
emeğine sağlık


ghost07 - 13.03.2012 16:38:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 3 - AKOR
kapo 2 ye tak. ufak tefek değişiklikler var ama akorlar doğru


ghost07 - 13.03.2012 16:38:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Boş Bardak  ver 2 - AKOR
Bu ne yaa!! kim buna 8 yıldız vermiş allah aşkına ..Sadece güldüm alakasızz hepsi ! :))


Si41 - 13.03.2012 16:34:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Güntaç Özdemir - Benimle Yan  ver 3 - AKOR
vasat :(


aaberkk - 13.03.2012 16:30:47

Demolar - Reflex - Sen Hep Benimsin
ritm ispanyol-es olsa daha güzel olurdu


ziramu - 13.03.2012 16:21:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Herkes Gibisin  ver 2 - AKOR
hiç alakası yok parçayla kritik yerlerde yanlışlıklar yapılmış


aloneman_16 - 13.03.2012 16:17:33

13 Mart 2012 Salı tarihinde gitaristrh yazmıştı:
bnce harika
teşekkür ederim kardeş


by_CEA - 13.03.2012 15:55:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Kırmış Kalbini  - AKOR
arkadaslar tek basınıza calcaksanız ayyayyaay ritmini oneririm cuk diye otoruyo ritim


burc19 - 13.03.2012 15:26:29

Sayfalar:  [3729]  [3730]  [3731]  [3732]  [3733]  [3734]  [3735]  [ 3736 ]  [3737]  [3738]  [3739]  [3740]  [3741]  [3742]  [3743] 

Anket
KaYra111 soruyor:
Eğer elektro gitar alsaydınız hangi marka alırdınız?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.