04 Mart 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı: birkaç sarkını dinledim içlerinde en çok bu sarkı sesine çok güzel gitmiş... başarılar dilerim...ağzına sağlık
06 Mart 2012 Salı tarihinde zech yazmıştı: bu ne ya ...2 akor yazmıssın gerisi boş...boyle saçma sapan bı sey ı paylasma ya adam gibi yaz yada paylasma ...kıme neyı ıspatlamaya calısıyorsun ...adam igbi yapın su paylasımları....admin sende onaylama boyle gereksiz seylerii....sitenin kalitesini düsüruyorsunuzz iiice...
gerisi boş dediğin kısım şiir kısmı hocam o yüzden yok akor.saçlarına.. şeklinde başlayan kısmın müziği arkada çalarken o şiiri okursan hiçbir sıkıntı kalmicaktır