02 Mart 2012 Cuma tarihinde volkangs yazmıştı:26 Şubat 2012 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-mehtabin-rengi-by-cea-_demo-nlhr.htmlbu akorlarla çalmış olduğum demoabi bir de ritmini yazar mısın? rica etsem....
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-mehtabin-rengi-by-cea-_demo-nlhr.htmlbu akorlarla çalmış olduğum demo
by_CEA - 3.03.2012 00:29:07
johhny bravo - 3.03.2012 00:18:07
volkangs - 2.03.2012 23:03:13
resoxx - 2.03.2012 22:27:53
hayalet55 - 2.03.2012 22:26:57
hayalet55 - 2.03.2012 22:10:15
selena_gomez_ - 2.03.2012 22:04:46
orhanerdogan - 2.03.2012 22:01:20
kemanist- - 2.03.2012 21:56:56
toronto34 - 2.03.2012 21:26:41
NBurak Kuru - 2.03.2012 21:25:26
qokhan59 - 2.03.2012 20:53:06