Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3781]  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787]  [ 3788 ]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [3795] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi  - AKOR
02 Mart 2012 Cuma tarihinde volkangs yazmıştı:
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-mehtabin-rengi-by-cea-_demo-nlhr.html

bu akorlarla çalmış olduğum demo
abi bir de ritmini yazar mısın? rica etsem....
dostum bu şarkıda tek bir ritim söylemek zor o yüzden sana tavsiyem dinleyerek çıkarman


by_CEA - 3.03.2012 00:29:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Üşürken  ver 3 - AKOR
güzel olmuş


johhny bravo - 3.03.2012 00:18:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi  - AKOR
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
http://www.akormerkezi.com/ferhat-gocer-mehtabin-rengi-by-cea-_demo-nlhr.html

bu akorlarla çalmış olduğum demo
abi bir de ritmini yazar mısın? rica etsem....


volkangs - 2.03.2012 23:03:13

Çok teşekkürler :)


resoxx - 2.03.2012 22:27:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Sevgilim  ver 4 - AKOR
ritim nedır


hayalet55 - 2.03.2012 22:26:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Siyah Beyaz  ver 2 - AKOR
güzell tebrıkler


hayalet55 - 2.03.2012 22:10:15

Demolar - Burcu Güneş Oflaya Oflaya
Güzel açlıyorsun ama daha şarkı çıkalı 1 yıl olmadı sallama


selena_gomez_ - 2.03.2012 22:04:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Koridor - Senin O Gözlerin Var Ya  - AKOR
Ritim : AAYYAY
Böyle güzel oluyor.


orhanerdogan - 2.03.2012 22:01:20

çok güzel olmuşş ağzına sağlık..


kemanist- - 2.03.2012 21:56:56

Anketler - Hangisi daha iyi gitarist?
YAVUZ ÇETİN KIYASLANAMAYACAK BİR GİTARİSTTİR
VE BU SAÇMA ANKETTEN DOLAYI SANA VE SİZLERE TEESSÜF EDİYORUM.


toronto34 - 2.03.2012 21:26:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Soner Arıca - Deniz Gözlüm  ver 2 - AKOR
bu şarkının nakaratında ritim de çalınıyo bilen var mı ?


NBurak Kuru - 2.03.2012 21:25:26

Demolar - yalnızım dostlarım - akustik cover
cok iyi :)
bide su solo ve akorlarla ilgili bilgi verirsen cok iyi olur :)


qokhan59 - 2.03.2012 20:53:06

Sayfalar:  [3781]  [3782]  [3783]  [3784]  [3785]  [3786]  [3787]  [ 3788 ]  [3789]  [3790]  [3791]  [3792]  [3793]  [3794]  [3795] 

Anket
AKOR PRENSESİ soruyor:
En İyi Grup Hangisidir?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.