Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [ 3821 ]  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Zeynep Casalini - Dokunma Bana  ver 3 - AKOR
HOCAM BU ŞARKIYA Bİ TÜRLÜ RİTİM BULAMADIM YARDIMCI OLURSAN SEVİNİRİM


m_turkmen_78 - 27.02.2012 01:24:38

Demolar - Bu Kalp Seni Unutur mu? - Fevzi TONBUL
kullandığın kayıt cihazı/programı ve ekipmanını öğrenebilirmiyim..bu arada kayıt cok başarılı..


ibanezPRO - 27.02.2012 00:59:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Sezen Aksu - Farkındayım  - AKOR
Dm6add9 adlı akor (x23230) aslında Bm7b5 olmasın. Yani çalınışı doğru da, o akor Dm6add9 değil sanırım. Yanılıyor muyum? Tüm akorlar için ellerinize sağlık.


utkukaynar - 27.02.2012 00:54:52

Demolar - Serdar Can - İki Ekmek Aldım(Pepe Cover)
26 Şubat 2012 Pazar tarihinde bLaa. yazmıştı:
sesin güzel ama niye bu şarkı anlamadım. :D
diğer şarkılar'da var :D bu özellikle yapılmış bişey :D


chosenwar - 27.02.2012 00:50:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Sevemedim Karagözlüm  ver 2 - AKOR
BU PARÇA 4/4 LÜK DEĞİL 8/8 LİK PARÇA. YANİ RİTİM A YYA YYAAY LÜTFEN ŞARKIYI KATLETMEYİN !


m_turkmen_78 - 27.02.2012 00:49:47

Demolar - Pinhani - Beni Al - Gitar Halit Aydın
solo'nun zamanlamada sorun var..haricininde herşey hoş.vokalde de özgün olmanı tavsiye ederim..başarılar


ibanezPRO - 27.02.2012 00:11:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Karşıya Çifte Çamlar  ver 4 - AKOR
Bence içlerinde en iyisi bu olmuş tebrikler....


Bora_Özmutlu - 26.02.2012 23:38:12

tebrikler çok başarılı olmuş bir de şarkının akorlarını paylaşırsanız çok sevinirim.


maestro10 - 26.02.2012 23:09:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Üşürken  - AKOR
teşekkürler arkadaşlar.


maestro10 - 26.02.2012 22:56:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Senden Sonra  - AKOR
mükemmel olmuş ..


mavez17 - 26.02.2012 22:51:42

26 Şubat 2012 Pazar tarihinde NaamLoVeR yazmıştı:
çok iyi bi parça olmuş ağzına sağlık
teşekkür ederim


etiler33 - 26.02.2012 22:47:01

çok iyi bi parça olmuş ağzına sağlık


NaamLoVeR - 26.02.2012 22:44:38

Sayfalar:  [3814]  [3815]  [3816]  [3817]  [3818]  [3819]  [3820]  [ 3821 ]  [3822]  [3823]  [3824]  [3825]  [3826]  [3827]  [3828] 

Anket
subaşı soruyor:
sizce; bir müzik aleti çalmak kişinin kötü alışkanlıklar kazanmasını engeller mi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.