|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düşbaz - Dönme Artık - AKOR
Teşekkürler..
KemaListt - 26.02.2012 01:33:05
|
Demolar - Damien Rice - Amie
eyvallah dostum ağzına sağlık, gayet iyi olmus
d-erdem-b - 26.02.2012 01:30:15
|
|
saolasın usta , şarkı öyle böyle değil sözleri komik ama nedense hüzünlü geliyor :)
bahti - 26.02.2012 01:17:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Haber Yok - AKOR
son derece doğru,sadece intro ve ara geçişleri tutturamadım,bana biraz arızalı geldi.... genel olarak gayet başarılı...teşekkür...
ozn - 26.02.2012 01:17:40
|
Haberler - The Doors She Smells So Nice Single
youtube den de dinlenilebılıyor super bı tınısı var parçanın buyulendım
casperr23 - 26.02.2012 01:04:50
|
Ormantik sana sesleniyorum. 1. si o kızın öz güveni var. 2. si o kızın kulağı da çok çok iyi olmasa da eğitimsiz haliyle iyi. Duyabiliyor. 3. sü de eleştirmek sana kalmadı, Emeğe saygı.
SeCReT.ArT - 26.02.2012 00:51:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Gesi Bağları ver 3 - AKOR
felaket..
Si.BeMoL - 26.02.2012 00:44:39
|
Demolar - ÇANAKKALE
Teşekkür ederim arkadaşlar :) elimizden ne geldiyse :)
esra su atasoy - 26.02.2012 00:35:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Beni Benimle Bırak ver 4 - AKOR
bence çok güzel olmuş.. sadece Bm ler kulağıma hoş gelmedi..
Kaptan Jack - 26.02.2012 00:26:21
|
hakkat çok doğaçlama olmuş :D başka doğaçların varsa onları da ko-da dinleyek ;)
ormantik - 25.02.2012 23:57:24
|
:) ses berbat (alınma benimkide öyledir) [Bana Öyle Bakma'da bazı yerlerde çok tahrik edici çıkmış, başka bi deyişle mükemmel] yorumlama kabiliyetin var ama ses olmayınca.. o.O
//pöf çok heves kırıcı yorumladım ya ben bile darlandım, ama takma sen inadıma çal :))
ormantik - 25.02.2012 23:54:11
|
Demolar - Halil Sezai - Sen ve Ben
teşekkürler
Rst-7 - 25.02.2012 23:51:41
|
|
|