|
|
|
guzel vokal.....
bariscapt - 25.02.2012 17:52:14
|
Demolar - Ümit-Götür Beni Gittiğin Yere((SÜPER YORUM))
bu yorummu super :)) super olup olmadıgına bırak ta dinleyenler karar versin.benim yorumumu soracak olursan,sarkının nakarat kısmı dısında detone .tekrar denemelisin
bariscapt - 25.02.2012 17:50:14
|
Anketler - Aynaya baktığında hangi müzik tarzını görüyorsun?
Black Metal tabi sorulur mu bu
MoCuisble - 25.02.2012 17:48:53
|
|
öyle mi olmuş :) teşekkürler :)
sln06 - 25.02.2012 17:48:38
|
|
teşekkürler :)
sln06 - 25.02.2012 17:47:38
|
|
ama gayet güzel..
gitaristt38 - 25.02.2012 17:43:24
|
|
hızlı olmuş gibi?
gitaristt38 - 25.02.2012 17:43:11
|
|
kapo kaç birader?
gitaristt38 - 25.02.2012 17:37:46
|
Demolar - Şimdi hayat
ses hoş ama bi fıssssssss sesi var kayıtta ve de gitar pek anlaşılmıyor.daha iyi bi kayıtla daha net anlaşılır olucagını düşünüyorum. =)
zeynep1991 - 25.02.2012 17:36:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol - AKOR
süperrrr emeğine sağlık
--ROCK-- - 25.02.2012 17:36:09
|
|
arpeji biraz daha zenginleştirirsen ve ritmleri daha temiz atarsan sanırım daha hoş olur. emeğine sağlık =)
zeynep1991 - 25.02.2012 17:33:44
|
Demolar - Pinhani - Bir Anda
03 Şubat 2012 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Gitarı cok zorluyosun be kardeşm biraz daha yavaş tonda çalsan daha iyi olcak. aynen dostum biraz sakin ol ama yinede gayet güzel :)
furkansarıaydın - 25.02.2012 16:56:01
|
|
|