|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Söyleyemedim ver 2 - AKOR
KAPO 3 YAPIN ORJİNAL DİYEBİLİRİM. TŞK LER KARDŞM
m_turkmen_78 - 24.02.2012 16:55:46
|
Demolar - Gitaroman - Birkaç Beden Önce
helal olsun gerçekten çok başarılı.sesinde çok iyi yolun açık olsun :)
TheLegend_ - 24.02.2012 16:53:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Eylem Aktaş - Söyleyemedim ver 2 - AKOR
beyler size şunu söyliyim önce ritim kalıplarını iyi öğrenin . mmillet şarkıyı dinleyin der sürekli. hlbuki ritim kalıplarını bilmezsenizz şarkıyı ne kadar dinlerseniğz dinleyin bi işe yaramaz. Ben de gitarda ii sayılmam sade ce kendi emeklerimle ve toplama bilgilerle birşeyler yapmaya çalışıyorum. Ve size şu ritmi verebilirim. 6 / 8 LİK YANİ A AYAY . SAYGILAR EMEĞİ GEÇEN ARKADAŞLARA.
m_turkmen_78 - 24.02.2012 16:41:03
|
|
Güzeell Oolmuuş =) =)
qitar-askı - 24.02.2012 16:39:25
|
Demolar - Kurşun-Onur KOÇ
Bende Onur Koç'tan dinledim ama bu kadar hızlı söylemiyor ki. Ama yinede güzel =)
qitar-askı - 24.02.2012 16:38:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Hakan Peker - Karemela - AKOR
Arkadaşlar şarkının orjinalini dinleyerekte anlayabilirsiniz, tamamen orjinal ton'dur. Parça zor gelirse Cm'yi - Bm, C#''i - C, Fm'yi - Em, Bbm'yi - Am yaparak biraz daha rahat okuyabilir yada daha başka tonlara(sesinize uygun tonlara) transpoze edebilirsiniz.. Not:Yukardaki akorları okuyup söylerken zorlanan arkadaşlar yani yeni başlayanlar ve orjinal tonda çalmak isteyenler bu yorumda verdiğim ikinci akorları, kelepçe kullanarak kapo 1 den çalabilirler..
54L1H - 24.02.2012 16:25:44
|
Anketler - Türkiye'nin en iyi Alternatif Rock Sesi?
iyi ya da kötü herkes için farklı olabilir ama alternatif deniliyosa kesinlikle duman doğru tercihtir
berkiburgaz - 24.02.2012 15:42:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar - AKOR
rıtmı ne bunun
mcky - 24.02.2012 15:35:10
|
Anketler - en iyi zil markası hangisi ?
11bin küsür kişi istanbul demiş.. bu 11bin kişi, dünyanın en büyük gruplarının zildjian kullandığından haberi yok sanırım. bu arada zildjian, isminden de anlaşıldığı gibi, (zilciyan), merkezi şuan amerika'da olan ama İstanbul'dan göçme bir yahudi ailenin şirketidir. İlk üretim yerleri de İstanbuldur. Bir nevi Türkiye kökenli bir markadır.
sirius_black - 24.02.2012 15:16:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kırık Gitar - Gözlerime Çizdim Seni ver 4 - AKOR
Em F G F Poyrazimdin yüreğimde esip durdun enderinde
kapo 3 de tonu iyi alıyorum teşekürler...
gebzeligitarcı - 24.02.2012 14:13:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kurban - Sarı Çizmeli Mehmet Ağa - AKOR
nakarattaki am uymuyo sanki ...
İzmirLY - 24.02.2012 13:58:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fikret Kızılok - Gönül ver 4 - TAB
emeğine sağlık :)
gitarist_ömer10 - 24.02.2012 13:34:32
|
|
|