Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3834]  [3835]  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [ 3841 ]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar  ver 4 - AKOR
Bu arpejı Bı Deneyın İsterseniz ...

Arpej : Pimamiam


KemaListt - 23.02.2012 23:31:37

Demolar - KaRa GöZLüM
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde mrzfrkn yazmıştı:
Gerçekten güzel olmuş eline sağlık...
Teşekkür ederim dinlediğin için ve yorumun için..


cort_fender - 23.02.2012 23:05:52

Demolar - Değirmenler..
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde mrzfrkn yazmıştı:
Sese bak ya...Çalışmalara devam et seni dinlemek güzel..
eyvallah =) beğenmene çok sevindim teşekkürler...


cort_fender - 23.02.2012 23:04:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Rashit - Dinazor  ver 3 - AKOR
A-Y-a-Y-Y-A-Y

ritim bu ama 4/4 lük ritim yapsanızda olur.

yani;

A-A-Y-Y-A-Y bu kapatmasız

A-k-Y-Y-k-Y bu kapatmalı


Constant1ne - 23.02.2012 22:18:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Rashit - Dinazor  ver 2 - AKOR
A-Y-a-Y-Y-A-Y

ritim bu ama 4/4 lük ritim yapsanızda olur.

yani;

A-A-Y-Y-A-Y bu kapatmasız

A-k-Y-Y-k-Y bu kapatmalı


Constant1ne - 23.02.2012 22:18:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Rashit - Dinazor  - AKOR
A-Y-a-Y-Y-A-Y

ritim bu ama 4/4 lük ritim yapsanızda olur.

yani;

A-A-Y-Y-A-Y bu kapatmasız

A-k-Y-Y-k-Y bu kapatmalı


Constant1ne - 23.02.2012 22:18:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Beni Yak Kendini Yak  - TAB
Sonu olmamış .s
G--------0--------
D-3-2-3---2-0-3
daha iyi sanki


anatomikamil - 23.02.2012 22:17:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Furkan Kızılay - Herşey Senle  ver 3 - TAB
Aynen olmamış ama emeğine sağlık


anatomikamil - 23.02.2012 22:14:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Çelik - Öyle Bir Geçer Zaman Ki  ver 3 - AKOR
ritim a k yy ay


ferit09 - 23.02.2012 21:52:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Love Me Back  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
reklamı gizle


selosalih - 23.02.2012 21:37:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Yusuf Güney - Sualsiz  - AKOR
eline sağlık kardeş güzel olmuş çoktandır arıyordum kapo 5 e de çekebilirsin


Savas_yok - 23.02.2012 21:36:15

Demolar - İßrahim-Hayalimin Ortasında(Halil Sezai Paracıkoğlu)
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde omerelce yazmıştı:
biraz zor olcak ama girişteki tabı yazarmısın süper çalmısın :)
:)) uzun biraz kardeşim ya bende kendim çıkardım o yüzden şimdi tek tek yazılmaz video cekerim koyarım izlersn tab bölümünü.


quitar_ibrahim - 23.02.2012 21:33:52

Sayfalar:  [3834]  [3835]  [3836]  [3837]  [3838]  [3839]  [3840]  [ 3841 ]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [3846]  [3847]  [3848] 

Anket
gitarist.71 soruyor:
2.Müzik Aleti Çalmaya Başlasanız Neye Başlardınız(Gitar Hariç)









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.