|
|
Demolar - İßrahim-Hayalimin Ortasında(Halil Sezai Paracıkoğlu)
Gitarlar iyi olmuş , tebrikler ;)
resoxx - 23.02.2012 14:37:18
|
Demolar - Kurşun-Onur KOÇ
:D ilk demom olucak o kadar :D Dinlediğin için sağol..
mrzfrkn - 23.02.2012 14:22:51
|
Anketler - Sizce IBANEZ gitar mı iyi GIBSON mu?
Bu ne boktan bir ankettir ya iki gitarında iyisi kötü yok tarzın neyse ona göre gitar alırsın blus ve arpej ağırlıklıysa gibson,hard rock-trash metal tarzı yapacaksan ibanez alırsın bu kadar basit
quitar_ibrahim - 23.02.2012 14:17:26
|
Demolar - Kurşun-Onur KOÇ
şarkının sahibi onur koç değil cüneyt tek'tir onur koç sadece cover yapan kişi..Biraz daha net sesler alırsan iyi olabilir.Ve acele etme.
quitar_ibrahim - 23.02.2012 13:56:22
|
Demolar - İßrahim-Hoşçakal(Emre Aydın)
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde mrzfrkn yazmıştı: Güzel olmuş... Teşekkür ederim.
quitar_ibrahim - 23.02.2012 13:54:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ali Atay ( Mecnun ) - Yalan - AKOR
Süper olmuş eline kulağına sağlık..Leyla ile mecnun forever :D
mrzfrkn - 23.02.2012 13:31:12
|
Demolar - İßrahim-Hoşçakal(Emre Aydın)
Güzel olmuş...
mrzfrkn - 23.02.2012 13:19:06
|
|
Açıkça söylemeliyim can bonomodan daha kötü bir şey bekliyodum ama beklentilerimin üzerine çıktı fena bi şarkı değil..Hoşuma gitti..
mrzfrkn - 23.02.2012 12:26:08
|
Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde SiDRe yazmıştı: çok hoş olmuş gerçekten.. teşekkr ederm gerçekten :)
Si41 - 23.02.2012 12:20:44
|
|
kockoc36@hotmail.com
kralferdii36 - 23.02.2012 10:30:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Diyorlar ver 2 - AKOR
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde Nypthor yazmıştı: Em C G D Sen yoksun Kime sorsam , bana gelmez artik diyorlar
Em C G Gece güne el sallar ,Bu gecede aklimda kal
D Em Yola gelmez yorulanlar C Yorgun olsam da Sana
bu şekilde olması lazım ritim AAYYYAYAY gei kalan yerler dogru tebrikler :) hata olmus k bakmayın Sor derken C ye geçiyor
sallar ,Bu C akoruna , ün oldugu yerde geciyor
yola gelMEZ derken Em e geciyor
Yorgun olSAM da C ye geciyor tekrar k bakmayın
Nypthor - 23.02.2012 01:35:29
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Diyorlar ver 2 - AKOR
Em C G D Sen yoksun Kime sorsam , bana gelmez artik diyorlar
Em C G Gece güne el sallar ,Bu gecede aklimda kal
D Em Yola gelmez yorulanlar C Yorgun olsam da Sana
bu şekilde olması lazım ritim AAYYYAYAY gei kalan yerler dogru tebrikler :)
Nypthor - 23.02.2012 01:28:59
|
|
|