Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [ 3846 ]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [3853] 
Demolar - İßrahim-Hayalimin Ortasında(Halil Sezai Paracıkoğlu)
Gitarlar iyi olmuş , tebrikler ;)


resoxx - 23.02.2012 14:37:18

Demolar - Kurşun-Onur KOÇ
:D ilk demom olucak o kadar :D Dinlediğin için sağol..


mrzfrkn - 23.02.2012 14:22:51

Anketler - Sizce IBANEZ gitar mı iyi GIBSON mu?
Bu ne boktan bir ankettir ya iki gitarında iyisi kötü yok tarzın neyse ona göre gitar alırsın blus ve arpej ağırlıklıysa gibson,hard rock-trash metal tarzı yapacaksan ibanez alırsın bu kadar basit


quitar_ibrahim - 23.02.2012 14:17:26

Demolar - Kurşun-Onur KOÇ
şarkının sahibi onur koç değil cüneyt tek'tir onur koç sadece cover yapan kişi..Biraz daha net sesler alırsan iyi olabilir.Ve acele etme.


quitar_ibrahim - 23.02.2012 13:56:22

Demolar - İßrahim-Hoşçakal(Emre Aydın)
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde mrzfrkn yazmıştı:
Güzel olmuş...
Teşekkür ederim.


quitar_ibrahim - 23.02.2012 13:54:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Ali Atay ( Mecnun ) - Yalan  - AKOR
Süper olmuş eline kulağına sağlık..Leyla ile mecnun forever :D


mrzfrkn - 23.02.2012 13:31:12

Demolar - İßrahim-Hoşçakal(Emre Aydın)
Güzel olmuş...


mrzfrkn - 23.02.2012 13:19:06

Açıkça söylemeliyim can bonomodan daha kötü bir şey bekliyodum ama beklentilerimin üzerine çıktı fena bi şarkı değil..Hoşuma gitti..


mrzfrkn - 23.02.2012 12:26:08

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde SiDRe yazmıştı:
çok hoş olmuş gerçekten..
teşekkr ederm gerçekten :)


Si41 - 23.02.2012 12:20:44

kockoc36@hotmail.com


kralferdii36 - 23.02.2012 10:30:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Diyorlar  ver 2 - AKOR
23 Şubat 2012 Perşembe tarihinde Nypthor yazmıştı:
Em C G D
Sen yoksun Kime sorsam , bana gelmez artik diyorlar

Em C G
Gece güne el sallar ,Bu gecede aklimda kal

D Em
Yola gelmez yorulanlar
C
Yorgun olsam da Sana

bu şekilde olması lazım ritim AAYYYAYAY gei kalan yerler dogru tebrikler :)
hata olmus k bakmayın Sor derken C ye geçiyor

sallar ,Bu C akoruna , ün oldugu yerde geciyor

yola gelMEZ derken Em e geciyor

Yorgun olSAM da C ye geciyor tekrar k bakmayın


Nypthor - 23.02.2012 01:35:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Diyorlar  ver 2 - AKOR
Em C G D
Sen yoksun Kime sorsam , bana gelmez artik diyorlar

Em C G
Gece güne el sallar ,Bu gecede aklimda kal

D Em
Yola gelmez yorulanlar
C
Yorgun olsam da Sana

bu şekilde olması lazım ritim AAYYYAYAY gei kalan yerler dogru tebrikler :)


Nypthor - 23.02.2012 01:28:59

Sayfalar:  [3839]  [3840]  [3841]  [3842]  [3843]  [3844]  [3845]  [ 3846 ]  [3847]  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [3853] 

Anket
Dovahkin soruyor:
En Başarılı Yabancı Rock/metal Müzik Grubu Hangisi?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.