|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Can Bonomo - Meczup - AKOR
G yanlış
hilesizz - 22.02.2012 12:51:03
|
21 Şubat 2012 Salı tarihinde mavez17 yazmıştı: Genel olarak sesin güzel fakat tam kullanamamışsın bence.. Ve sonundaki tize çıkış olmamış :D haha teşekkürler :) aslında sondaki çıkış normalde yok biliyorsun :) benimde canım sıkılınca bende şarkıyı böyle bitireyim dedim kayıt esnasında :) sonrada yükleyiverdim :D
tacsizkral1992 - 22.02.2012 12:29:00
|
|
Amatör kayıt :)
Batwo - 22.02.2012 11:49:19
|
|
Ne yalan söyleyeyim ben çok beğendim :)
kutay1 - 22.02.2012 11:39:19
|
Anketler - Giriş kısmını dinlemek için bıkmadan sürekli başa sardığınız şarkı?
kesinlikle soldier of fortune
paul_gilbert - 22.02.2012 11:38:56
|
Demolar - Burcu Güneş Oflaya Oflaya
21 Şubat 2012 Salı tarihinde escadirlle yazmıştı: Güzel olmuş arkadaşım kulağına sağlık ama şarkı Am'den... yinede çok güzel yakalamışsın :) Teşekkürler =)
egesukru - 22.02.2012 10:06:37
|
Demolar - Burcu Güneş Oflaya Oflaya
21 Şubat 2012 Salı tarihinde musica1987 yazmıştı: tonları çok güzel yakalamışsın orjinal ton ama ufak tefek hatalar var emeğine sağlık Teşekkür ederim =) Ama dediğim gibi zaten yanlış akorları bulabilmek için upload ettim :D
egesukru - 22.02.2012 10:06:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş ver 4 - AKOR
22 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde 5hehe yazmıştı: Nakarat Dm Am Bb Am C Gm Bb Am şeklinde olduğu zaman tamamen doğru oluyo.Kolay gelsin benim kulağıma böylesi daha hoş geldi ama o da denenebilir
by_CEA - 22.02.2012 09:28:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş ver 4 - AKOR
Nakarat Dm Am Bb Am C Gm Bb Am şeklinde olduğu zaman tamamen doğru oluyo.Kolay gelsin
5hehe - 22.02.2012 05:56:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Kalamam Arkadaş ver 2 - AKOR
Arkadaşlar şarkı re minör değil la minörle başlıyor. Am C Bb Am olucak .isterseniz piyanoyla deneyebilirsiniz.Kolay gelsin
5hehe - 22.02.2012 05:53:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Kahpe Diller - AKOR
06 Ağustos 2011 Cumartesi tarihinde psişik yazmıştı:
01 Kasım 2010 Pazartesi tarihinde judgement yazmıştı: Em'ler ne alaka ? sigara yaktım ve şerefine attım kısmındaki em'lerin hemen öncesinde fm basınca daha güzel oluyor emler de daha belirgin oluyor.o kısımlar fm-em olmalı yani fm ne kardeş bu şarkıda anlamadım :)))
strong27 - 22.02.2012 04:21:55
|
Demolar - Gulben Ergen(Fettah Can)-Milat
Tek sıkıntı gitarda akord kayması var. Sesin başarılı. Başarılarının devamını diliyorum..
GokhanGitar - 22.02.2012 01:09:17
|
|
|