Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3850]  [3851]  [3852]  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [ 3857 ]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Paramore - Decode  ver 2 - AKOR
yarım ses aşağıda transpozesi olmuş. elinize kulağınıza sağlık


aczmendi_aslı - 21.02.2012 16:11:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük  ver 4 - AKOR
çoooo..k güzel olmuş elinize sağlık:)


sessiztranzpoze - 21.02.2012 15:41:48

Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
Gayet guzel olmus ;)


filizka - 21.02.2012 14:39:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Cevapsız Sorular  - GP5
arkadasla benim pro5 imde acilmiyor,,,''guncelleyin''diyor nasil yapicam yardimci olabilirmisiniz lutfen?


ertisiyo - 21.02.2012 14:33:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Unutmadim  - TAB
sevemeyenlerin alayiniziz ..q
14 yasinda yazmissik tabi professionelmi olacam
seven ve destekleyen arkadaslara sonsuz sevgiler!


Pinhani-94 - 21.02.2012 14:16:31

Anketler - sizce en iyi gitarist hangisidir?
handrix ne lan :))


orhangazi - 21.02.2012 12:23:06

Demolar - Burcu Güneş Oflaya Oflaya
Güzel olmuş arkadaşım kulağına sağlık ama şarkı Am'den... yinede çok güzel yakalamışsın :)


escadirlle - 21.02.2012 11:51:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Kilit - Yazık Diyemem Ki  - AKOR
aykyay ritimi beyler


VendettaForV - 21.02.2012 11:38:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Sema - Fikrimin İnce Gülü  - AKOR
akorlar şarkıyla çok uyumlu


04TEO - 21.02.2012 10:54:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Eylem Koç - Fikrimin İnce Gülü  - AKOR
güzel olmuş


04TEO - 21.02.2012 10:53:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Ümit Yaşar - Elini Tutmasam  - AKOR
süper


son çiçek - 21.02.2012 10:26:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Ümit Yaşar - Elini Tutmasam  ver 4 - AKOR
kapo 2 ile süper


son çiçek - 21.02.2012 10:23:08

Sayfalar:  [3850]  [3851]  [3852]  [3853]  [3854]  [3855]  [3856]  [ 3857 ]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [3863]  [3864] 

Anket
Mustylation soruyor:
Heavy Distortionda İbanez mi Marshall mı? (amfi)







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.