Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [3853]  [3854]  [ 3855 ]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862] 
Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
Ağzına sağlık çok hoş :)


BuzPrenSesi_Ask - 21.02.2012 20:07:08

Kardeş mükemmel olmuş tebrik ederim.. Dinlendim resmen dinlerken ..


mavez17 - 21.02.2012 20:02:03

gitarın akordunu yap bence...


mavez17 - 21.02.2012 19:53:50

Genel olarak sesin güzel fakat tam kullanamamışsın bence.. Ve sonundaki tize çıkış olmamış :D


mavez17 - 21.02.2012 19:48:18

Demolar - Burcu Güneş Oflaya Oflaya
tonları çok güzel yakalamışsın orjinal ton ama ufak tefek hatalar var emeğine sağlık


musica1987 - 21.02.2012 19:45:16

Dostum kusura bakma ama sesin düşük tona gitmemiş.. Bide daha tiz olan şarkılar dene derim..


mavez17 - 21.02.2012 19:44:58

Tebrikler çok iyi olmuş. Keyifle dinledim.. başarılar


mavez17 - 21.02.2012 19:43:26

Haberler - Halil Sezai'den beklenen Albüm '' Seni Beklerken ''
bu adam king : )


saçma :) - 21.02.2012 19:43:08

Demolar - Gulben Ergen(Fettah Can)-Milat
güzel bir kayıt olmuş ses tonunuda çok beğendim emeğine sağlık


musica1987 - 21.02.2012 19:40:06

Anketler - İyi Bir Gitaristin Evinde Kaç Gitarı Vardır
çok saçma bir anket hadi onu geçtim şıklar saçma en basitinden 1-2-3-4-5-6-7 nedir abi ! 1 - 3 -daha fazla olsa bari şıklar


celilcelil - 21.02.2012 19:37:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş  ver 3 - TAB
helal olsun :D


sing - 21.02.2012 18:42:34

Demolar - yalnızlık-özgün
21 Şubat 2012 Salı tarihinde mesenger_86 yazmıştı:
çok güzel çalıp söylemişsiniz tebrik ederim bu söylediklerim diğer paylaştığınız şarkılar içinde geçerli başarılar...
çok teşekkür ederim.


kemanist- - 21.02.2012 18:04:24

Sayfalar:  [3848]  [3849]  [3850]  [3851]  [3852]  [3853]  [3854]  [ 3855 ]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862] 

Anket
Tatlı Cadıcık!! soruyor:
Katy Perry mi? Madonna mı? Angelina Jolie mi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.