|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani - AKOR
gayet güzel eline sağlık
nijer - 20.02.2012 14:58:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Manası Yok ver 3 - AKOR
manası yoktur yok kısmı E BM F#M olacak fm olmuyor sanki
freedom593 - 20.02.2012 14:38:27
|
Solo yanlıs diyorum kardeşş
SebebsizAşk - 20.02.2012 14:25:54
|
Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
Emre aydın değilde bence gripin şarkılarını söyle sesine daha iyi gider
KıRıK_KaLeM_56 - 20.02.2012 14:02:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Ahtapotlar - AKOR
24 Mart 2007 Cumartesi tarihinde 23 yazmıştı: şu 5lilerin nasıl basıldığını gösteren bir site falan bileniniz var mı acaba? http://www.gitarlong.net/akorcetveli/acordes/
mommonster - 20.02.2012 13:53:10
|
:D teşekkür ederim arkadaslar da ben kain miyim??Ritm yanlıs deyip bırakıyorsunuz?Aslını yazarsanız sevinirim .d
SebebsizAşk - 20.02.2012 13:49:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah - TAB
Tablar alakasız şarkı adını doğru yazdığından eminmisn?
GitaristSmt - 20.02.2012 13:31:39
|
|
Akordunu yap gitarn kardeşim dinlediğin zaman farkedemiyormusun
GitaristSmt - 20.02.2012 13:25:57
|
Anketler - Klasik Gitarda En Sevdiğiniz Tel Hangisi?
B teli her zaman en iyisi 1. perdeden itibaren 13. perdeye kadar en rahat solfeji ordan çıkarıyorum =)
97GiTaRiST97 - 20.02.2012 12:31:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
06 Eylül 2011 Salı tarihinde acemi69 yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde ÇayLak GiTariS yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde çifte kavrulmuş yazmıştı: Am akoru F akoru alacak orada bi yanlışlık var.... Akorlar doğrudur arkadaşım şarkıyla birlikçe çal :) Ya Abicim bişe Rica EdebiLirmiyim Acama Bu şarkının Ritmi Neder? AYAY Mı? LüTfen Yardım... Aşağı bekle Yukarı-Aşağı-Yukarı sanırım böyle ben ritim bilmiyorum ama dene bakalım =) 4/3 lük yani A AYAY 4/3 lük değil ismi 3/4 lük A AYAY
ardıl - 20.02.2012 11:40:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman - AKOR
süper olmuş ritmi a-yy a-yy ayay
ardıl - 20.02.2012 11:35:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Kırmış Kalbini - AKOR
28 Ekim 2011 Cuma tarihinde sigma_guitar yazmıştı:
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde ufkk yazmıştı: b yerine Bb olucak B doğru bi daha dinle parçayı Bb sırıtıyor B dogrusu
freedom593 - 20.02.2012 10:40:18
|
|
|