Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [ 3862 ]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Fırat Tanış - Yani  - AKOR
gayet güzel eline sağlık


nijer - 20.02.2012 14:58:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Manası Yok  ver 3 - AKOR
manası yoktur yok kısmı E BM F#M olacak fm olmuyor sanki


freedom593 - 20.02.2012 14:38:27

Solo yanlıs diyorum kardeşş


SebebsizAşk - 20.02.2012 14:25:54

Demolar - Kısa Bir Zamandan Sonra Yeniden "Emre Aydın ~ Son Defa"
Emre aydın değilde bence gripin şarkılarını söyle sesine daha iyi gider


KıRıK_KaLeM_56 - 20.02.2012 14:02:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Ahtapotlar  - AKOR
24 Mart 2007 Cumartesi tarihinde 23 yazmıştı:
şu 5lilerin nasıl basıldığını gösteren bir site falan bileniniz var mı acaba?
http://www.gitarlong.net/akorcetveli/acordes/


mommonster - 20.02.2012 13:53:10

:D teşekkür ederim arkadaslar da ben kain miyim??Ritm yanlıs deyip bırakıyorsunuz?Aslını yazarsanız sevinirim .d


SebebsizAşk - 20.02.2012 13:49:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah  - TAB
Tablar alakasız şarkı adını doğru yazdığından eminmisn?


GitaristSmt - 20.02.2012 13:31:39

Akordunu yap gitarn kardeşim dinlediğin zaman farkedemiyormusun


GitaristSmt - 20.02.2012 13:25:57

Anketler - Klasik Gitarda En Sevdiğiniz Tel Hangisi?
B teli her zaman en iyisi 1. perdeden itibaren 13. perdeye kadar en rahat solfeji ordan çıkarıyorum =)


97GiTaRiST97 - 20.02.2012 12:31:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
06 Eylül 2011 Salı tarihinde acemi69 yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde ÇayLak GiTariS yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde çifte kavrulmuş yazmıştı:
Am akoru F akoru alacak orada bi yanlışlık var....
Akorlar doğrudur arkadaşım şarkıyla birlikçe çal :)
Ya Abicim bişe Rica EdebiLirmiyim Acama Bu şarkının Ritmi Neder? AYAY Mı?
LüTfen Yardım...
Aşağı bekle Yukarı-Aşağı-Yukarı sanırım böyle ben ritim bilmiyorum ama dene bakalım =)
4/3 lük yani A AYAY
4/3 lük değil ismi 3/4 lük A AYAY


ardıl - 20.02.2012 11:40:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  - AKOR
süper olmuş ritmi a-yy a-yy ayay


ardıl - 20.02.2012 11:35:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Kırmış Kalbini  - AKOR
28 Ekim 2011 Cuma tarihinde sigma_guitar yazmıştı:
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde ufkk yazmıştı:
b yerine Bb olucak
B doğru bi daha dinle parçayı
Bb sırıtıyor B dogrusu


freedom593 - 20.02.2012 10:40:18

Sayfalar:  [3855]  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [ 3862 ]  [3863]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869] 

Anket
Violet, soruyor:
Hangisi Daha İyi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.