Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [ 3863 ]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869]  [3870] 
Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde parapono_87 yazmıştı:
Bravo Bravo!

Çok hoş bir şarkı seçmişin ve çok da iyi yorumlamışsın!

TEBRİKLER!!!
çok teşekkür ederim :) :)


lügrun - 20.02.2012 09:52:11

Demolar - Orangeroom-Susma veda ederken
20 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde Ufuk/\/\ufuk yazmıştı:
Ne diyordum yaw ben höf (Chrome kilitlendi)
Neyse tekrar yazayım.
Günümüz dumancılarından halil sezaicilerinden eklenen demolar dışında gerçek 90 lar aşığı bi demo.
Şarkının sözü ve bestesi sezen aksuya ait radyoda nerdeyse her akşam çaldığım bir şarkıydı.
Anladım gidiyorsun daha öncekiler gibi ... Hiç olmazsa son bir defa öp ...
Yazık şu gecen ömrüme yazık ..
Bide elveda var
Ahh çiğerim yanıyor hergün biri gitmekte ..ah yüreğim kanıyor her an bişey bitmekte ..(Bunalıma sokmuştu bu şarkı dinlemekten beni)
Sevgili turuncu oda genelde kötü eleştiriyordum demoları ama şarkıda yorumunda güzel.
Elveda yıda çalıp eklemen dileğiyle.
Zor beğenen bir radyocu tarafından olumlu yorumlar almak güzel :) En kısa sürede elveda da gelecek...


orangeroom - 20.02.2012 09:20:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Sana Affetmek Yakışır  ver 2 - AKOR
ritim ne?


n1dq - 20.02.2012 04:22:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Kırdar - Yerine Sevemem  ver 3 - AKOR
Uyumlu değil teşekkürler


Rock_And_Rolla - 20.02.2012 02:19:13

Demolar - Ver Elini İstanbul (Cover)
Kardeşim emeğe sağlık. Ancak Allah Belanı versin.


SeCReT.ArT - 20.02.2012 01:11:49

19 Şubat 2012 Pazar tarihinde smert62 yazmıştı:
bilgiler için teşekkürler
sana 2 sorum daha olacak,
- Anfimde distortion modülünü çok iyi elde edemedim bilgin var mı?

- Sende 12 Bar blues C, Eb A backing track mp3 var mı ?

Selamlar

- amfi modellerinden metal 2000'i seç, gain kısmını full'le istemediğin kadar dist elde edebilirsin :D
-amfide harici overdrive ayarı yok.bunun yerine gain koymuşlar.zaten modelleme amfisi olduğu için böyle olması çok normal.

-bende yok ama
http://www.guitarbackingtrack.com
burada olması lazım jamtracks bölümünde.


paul_gilbert - 20.02.2012 00:58:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Alla Beni Pulla Beni  - AKOR
Em G C B
Alla beni pulla beni al koynuna yar......

Daha doğru olmaz mı ?


bodozarme - 20.02.2012 00:28:30

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde emrektunca yazmıştı:
barış abinin dedigine katılıorm....onun harici gayet de basarılı olmus tebrikler cea :)
teşekkür ederim adaş :)


by_CEA - 20.02.2012 00:09:46

Demolar - AYNA - Dur Biraz
tabi, yazarım fırsat buldukça. çok sağol abi.


kxl9mm - 20.02.2012 00:09:21

Tesekkurler yorumunuz icin:))


figoezgi - 19.02.2012 23:54:06

bilgiler için teşekkürler
sana 2 sorum daha olacak,
- Anfimde distortion modülünü çok iyi elde edemedim bilgin var mı?

- Sende 12 Bar blues C, Eb A backing track mp3 var mı ?

Selamlar


smert62 - 19.02.2012 23:51:17

Demolar - AYNA - Dur Biraz
insallah,hayırlısı ile git sagsalım gel.imkanin olursa oralardan mail at arasına.


bariscapt - 19.02.2012 23:49:22

Sayfalar:  [3856]  [3857]  [3858]  [3859]  [3860]  [3861]  [3862]  [ 3863 ]  [3864]  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869]  [3870] 

Anket
BurhanCatili soruyor:
Klasik gitar çalalı 4 kadar oldu klasik gitardan sonra neye geçeyim? Ayrıca elektro çalmayı çok istiyorum









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.