|
|
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde gitarist_ömer10 yazmıştı: sesin iyi gitmemiş usta ama yinede emeğe saygı :) Teşekkür ederim dostum sağol yine de :) cubase 5 değil yanlış yazmışım guitar rig kullanmıştım dalgalanma yapmış :) Sağolasın yine de :)
megamusti - 19.02.2012 14:01:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Zor ver 2 - TAB
teşekkür ederim :)
Walker390 - 19.02.2012 13:57:43
|
|
sesin iyi gitmemiş usta ama yinede emeğe saygı :)
gitarist_ömer10 - 19.02.2012 13:55:45
|
|
Kötü de olsa iyi de olsa yorum yazarsanız sevinirim. Saygılar sevgiler..
megamusti - 19.02.2012 13:52:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Dön Artık ver 2 - AKOR
Dm F G E Sen benim dualarım yarınımsın baharım kısmı
Dm G E Am Sen benim dualarım yarınımsın baharım
şeklinde daha doğru oluyor
salsacıgitarist - 19.02.2012 13:44:38
|
gitar bu kayıtta biraz sade kalmış ama sesin cidden güzel... başarılar
emrektunca - 19.02.2012 13:44:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Athena - Kayıp - AKOR
En azından Kayıp gibi önemli bir parçanın akorlarını çıkartmayı düşünmüş tam olmasa da ellerine sağlık kulağı tırmalayan pek bi yeri yok aslında çalınıyor..
erengny550 - 19.02.2012 13:43:50
|
|
çok teşekkürler:).
Li Paris Man - 19.02.2012 13:33:00
|
|
teşekkürler beğenmene sevindim.
Li Paris Man - 19.02.2012 13:32:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Git Bırakıp Uzaklara - AKOR
emeğine sağlık ama olmamış
Ozan_ok - 19.02.2012 13:24:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
G#m yerine G olmucak mı?
avedon - 19.02.2012 13:16:14
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
barış abinin dedigine katılıorm....onun harici gayet de basarılı olmus tebrikler cea :)
emrektunca - 19.02.2012 13:16:07
|
|
|