Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869]  [3870]  [3871]  [ 3872 ]  [3873]  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Öykü & Berk - Evlerinin Önü Boyalı Direk  - AKOR
arkadaşlar akor bilginiz varsa izleyin videoyu hangi akorların basıldığını anlarsınız ki ben bunu gitar çalmayı bilenlere sölüyorum


ysnscgn - 19.02.2012 04:22:51

Demolar - Damien Rice-Cold Water
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde biolab yazmıştı:
Emre dostum çok beğendim. Falsetler çok temiz geliyor kulağa. Çok içten ve hissederek söylemişsin. Çok keyif aldım ve gerçekten normal ses renginden daha yukarıda söyledin ya da söylemek zorunda kaldın ama sonuç itibariyle oldukça başarılı olmuş

Ağzına ellerine sağlık :)
adaş çok sagol....evet cidden yasatıyor sarkı kendisini..ben de bana hissettirdigini aktarmaya calıstım.....
aslında ses rengimden yukarda degil ama parcaları hep sesimin orta seviyesine cekmeye calıstıgımdan (akort D ' de biliosun =) ) bu tonları kullanmaz olmustum bi hatırlatma oldu bana da acıkcası :D
senn de yorumuna saglık ;)


emrektunca - 19.02.2012 03:05:50

Demolar - Damien Rice-Cold Water
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde d-erdem-b yazmıştı:
kayıt kalitesinden olsa gerek sözleri anlamak sıkıntı oluyor. ama kesinlikle beğendim çalıp söylerken hissettiklerin ortada...(yetenekszsiniz jurileri gbi konusmaya basladım :D) kısacası güzel cover, damien sevenlere rastlamak ayrı bi keyif :) damien rice coverlarını dewamını dilerim
çok teşekkür ederim damien seven birilerinin bu sitede olması da beni sevindiriyor ..evet kayıt kalitesinden kaynaklı tamamiyle ,ses kartını aldıgımda cok daha ii kayıtlar olucak....begenmene sevindim
ve....damien kayıtları dvm edicek :)


emrektunca - 19.02.2012 03:03:03

Demolar - Damien Rice-Cold Water
Emre dostum çok beğendim. Falsetler çok temiz geliyor kulağa. Çok içten ve hissederek söylemişsin. Çok keyif aldım ve gerçekten normal ses renginden daha yukarıda söyledin ya da söylemek zorunda kaldın ama sonuç itibariyle oldukça başarılı olmuş

Ağzına ellerine sağlık :)


biolab - 19.02.2012 03:00:54

Demolar - Damien Rice-Cold Water
kayıt kalitesinden olsa gerek sözleri anlamak sıkıntı oluyor. ama kesinlikle beğendim çalıp söylerken hissettiklerin ortada...(yetenekszsiniz jurileri gbi konusmaya basladım :D) kısacası güzel cover, damien sevenlere rastlamak ayrı bi keyif :) damien rice coverlarını dewamını dilerim


d-erdem-b - 19.02.2012 02:59:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Herkes Gibisin  ver 3 - AKOR
C G Gm Am
Akisleri sönen bir ses gibisin


bodozarme - 19.02.2012 02:35:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Herkes Gibisin  ver 3 - AKOR
Dm Am Gm Am )
Bence artık sen de herkes gibisin


bodozarme - 19.02.2012 02:32:59

Demolar - Aşkın Nur Yengi_Susma
18 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde parapono_87 yazmıştı:
Harika olmuş arkadaşım BRAVO!

Çok sevdiğim bir şarkıdır bu, Türkçe'si olduğunu öğrendiğimde de çok ilgimi çekmiştim Aşkın NY versiyonu :)

Sen de çok güzel yorumlamışsın...

Tebrikler!
teşekkür ederim. Ben parçayı ilk olarak Gökhan Türkmenden dinledim. Sonra hemen Aşkın Nur Yengi kaydını dinledim. Önerdiğiniz linklerdeki yorumları da dinledim. tekrar teşekkür ederim


thecroww - 19.02.2012 01:59:13

Demolar - Aşkın Nur Yengi_Susma
19 Şubat 2012 Pazar tarihinde Born 2 Play yazmıştı:
gayet güzel ve başarılı olmuş. telefon da studyo gibi kayit almiş mübarek. akustik bir gitarla daha güzel olabilirdi ya da çift gitarla :) yolun açik olsun.
güzel yorumlar için teşekkür ederim. çift gitar önerini dikkata alıcam ;)


thecroww - 19.02.2012 01:57:38

Demolar - Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi (by_CEA)
Ferhat Göçer - Mehtabın Rengi


KAPO:3 (Orjinal)

İntro:
Em Am F Em
Em Am F Em
F Am Dm F
Em Am F Em Am


Em Am Em
Silinmedi izler hala dün gibi
Am G Em
Kadehim senle dolu aynı İstanbul rengi
Em Am Em
Alıştım dediğim yokluğun buz gibi
Am G Em
İçimde hatıralar eski şarkılar gibi
F Em
Şimdi boğazın kayıp bir kenarında
F Am F Em
Elimde bir kadeh ve içinde gençliğim


Em Am F Em
Vurdukça en dibe kendimi buldum
Em Am F Em
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
F Am Dm F
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Em Am F Em
Ve sen hiç olmadın mehtabın renginde

Em Am F Em
Vurdukça en dibe kendimi buldum
Em Am F Em
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
F Am Dm F
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Em Am F Em Am
Ve sen hiç olmadın aslında içimde


Em Am Em
Silinmedi izler hala dün gibi
Am G Em
Kadehim senle dolu aynı İstanbul rengi
F Em
Şimdi boğazın kayıp bir kenarında
F Am F Em
Elimde bir kadeh ve içinde gençliğim


Em Am F Em
Vurdukça en dibe kendimi buldum
Em Am F Em
Ayıldıkça senden daha sarhoştum
F Am Dm F
Koskoca bir ömrü tükettim seninle
Em Am F Em Am
Ve sen hiç olmadın aslında içimde

Hazırlayan: by_CEA


by_CEA - 19.02.2012 00:48:34

Demolar - Aşkın Nur Yengi_Susma
gayet güzel ve başarılı olmuş. telefon da studyo gibi kayit almiş mübarek. akustik bir gitarla daha güzel olabilirdi ya da çift gitarla :) yolun açik olsun.


Born 2 Play - 19.02.2012 00:22:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece Yolcuları - Unut Beni  ver 2 - AKOR
çok başarılı..


bettacı - 18.02.2012 23:55:26

Sayfalar:  [3865]  [3866]  [3867]  [3868]  [3869]  [3870]  [3871]  [ 3872 ]  [3873]  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879] 

Anket
EbrarD soruyor:
Fender Strat iyi mi sizce ?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.