Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [ 3878 ]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Söyleyemedim  - AKOR
Arpejde 53231323 kullanmak iyi gibi söyleyemedim derkende 5323 yapın akor geçin zevki bi başka oluyo


YeBeniSülüman - 18.02.2012 11:32:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Bana Öyle Bakma  - AKOR
bu akorları kim hazırlıyosa mümkünse hazırlamasın...bütün yeni gitarcılar için tehlikeli!!!!


paryosa1 - 18.02.2012 10:59:22

Yorum için teşekkürler ama daha kibar olabilirdin dostum ne önerirsin bana bu konuda ?


tarkan96 - 18.02.2012 10:31:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Bal Böceği  ver 2 - AKOR
Bm ler B olması gerekiyor sanırım


archan - 18.02.2012 10:21:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Sil Baştan  ver 6 - TAB
Arşive ekledim kardeşim ellerine sağlık


YeBeniSülüman - 18.02.2012 10:20:47

yok anlamıyorum saygı duyuyorum :D
en azından tenezzül edip yazmıssın tesekkur ederim


SebebsizAşk - 18.02.2012 08:54:29

Demolar - Öyle Bir Geçer Zaman ki***
Aman efenim estağfurullah :) ne yaptıysak beraber yaptık :D


numanboran - 18.02.2012 05:16:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Haramiler - Mavi Duvar  - AKOR
Beyler hanımlar parça altı sekizlik arpejide bu yüzden pima mi olacak mantıklı olan bu.Parçaya uydurun yeterki.


selim94 - 18.02.2012 04:40:23

Akor|Tab|Söz|Nota - İrem - Hayalet Sevgilim  - AKOR
Beyler bayanlar parça 3 4lük parçada bi kaç ufak hata var arpejle çalmak isteyen arkadaşlarada 3 4lük parça olduğun p ima mi arpejini kullanıyoruz değişmez bir kuraldır bu.


selim94 - 18.02.2012 03:51:19

Demolar - Değirmenler..
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde herepsilon yazmıştı:
mükemmel tebrik ettim (:
Çok teşekkür ettim =)) beğenmene sevindim..=)


cort_fender - 18.02.2012 02:56:29

Demolar - Elbet Bir Gün Buluşacağız
gitara gerek yok bu şarkıda..biraz daha süslemeyle kusursuz hale gelir..başarılı..
tebrikler..


bodozarme - 18.02.2012 02:14:23

Demolar - Orangeroom-Susma veda ederken
Başarılı...


bodozarme - 18.02.2012 02:11:40

Sayfalar:  [3871]  [3872]  [3873]  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [ 3878 ]  [3879]  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885] 

Anket
hLLkRm soruyor:
En İyi Türk Rock Grubu?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.