Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3873]  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [ 3880 ]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887] 
Demolar - Haluk levent - El fida
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde botan awesta yazmıştı:
okuduğu parça biraz daha canlı bir ses ister nameler çok uyumsuz östelik gıtlak çok zayıf çalşması gerekir daha canlıı ve daha rock okmalııı morelni skın bozma gerçkler daima güzeldir krdeşim çalış ve başarılarrr..
eyvallah saolasın :)


mavez17 - 17.02.2012 22:46:46

güzel ağzına sağlık


olmazzzz - 17.02.2012 22:46:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Alanson - Benim Hala Umudum Var  - AKOR
arpej yazarmısınız arkadaslar?


LionelMessi - 17.02.2012 22:43:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
"E" yerine ne bassak acaba ya :/ olmuyor orada o ?????


ValenciaCg180 - 17.02.2012 22:18:34

ağzına sağlık güzel olmuş.diğer kayıtlarda çok hoş ama en sevdiğim şarkılardan biridir bu ondan buraya yazym dedm:) başarılar


kemanist- - 17.02.2012 22:14:21

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
kimse kalmamışmıydı zaten inglterenin adayı adele o kazanıcak bide bari bizi 2 veya 3 c yapıcak bir grup seçselerdi


olmazzzz - 17.02.2012 20:44:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Kutsi - Doğum Günü  ver 2 - TAB
emeğine sağlık kardeşim devamı da olsaydı güzel olurdu ama yinede müthiş.


вяку αη∂ яσ¢к - 17.02.2012 20:09:50

Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
şarkı sesine çok iyi uymuş başarılı bi çalışma olmuş ağzına sağlık...


tarkan96 - 17.02.2012 20:03:20

Demolar - Serdar Can - Bir Kaç Beden Önce(Gökhan Tepe)
17 Şubat 2012 Cuma tarihinde tolbjk yazmıştı:
güzel olmuş arpeji paylaşırmısn bide rica edersem akorları
arpej doğaçlama kapo'da 2 de çaldım

http://www.akormerkezi.com/gokhan-tepe-birkac-beden-once-ver-2-akor_sarki-fnhfhn.html


chosenwar - 17.02.2012 19:15:09

Anketler - Grubun en önemli parçası?
hepsi arkadaş, ayrım yapılsa grup olmazdı zaten :)


gitarist-man - 17.02.2012 18:36:17

Anketler - Metallica denilince aklınıza ilk gelen ?
herkesin sevdiği müzik türü farklıdır bence. insan metallica sevmiyorsa müzikten anlamıyor demek değildir. ibanez saçmalığını bırakın amerikan malı doğru düzgün şeyler kullanın bence :) (benim fikrim tabii)


gitarist-man - 17.02.2012 18:32:16

Demolar - Saydım (Ogün Şanlısoy
Dinleyen herkese teşekkür ederim....


tarkan96 - 17.02.2012 18:23:57

Sayfalar:  [3873]  [3874]  [3875]  [3876]  [3877]  [3878]  [3879]  [ 3880 ]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887] 

Anket
exE_rtn soruyor:
Serkan Özcan İçimdeki Gökyüzü Albümünü...











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.