17 Şubat 2012 Cuma tarihinde botan awesta yazmıştı: okuduğu parça biraz daha canlı bir ses ister nameler çok uyumsuz östelik gıtlak çok zayıf çalşması gerekir daha canlıı ve daha rock okmalııı morelni skın bozma gerçkler daima güzeldir krdeşim çalış ve başarılarrr..
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
kimse kalmamışmıydı zaten inglterenin adayı adele o kazanıcak bide bari bizi 2 veya 3 c yapıcak bir grup seçselerdi
Anketler - Metallica denilince aklınıza ilk gelen ?
herkesin sevdiği müzik türü farklıdır bence. insan metallica sevmiyorsa müzikten anlamıyor demek değildir. ibanez saçmalığını bırakın amerikan malı doğru düzgün şeyler kullanın bence :) (benim fikrim tabii)