|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça - AKOR
Dm Am C haykirsam ellerimi C Bb C Dm acsam yalniz sana aah Dm Am C aglasam cocuk gibi C Bb C Dm eskileri anlatsam
bu kısma arpej tam oturmuyor bi bilgilendirebilcek varmı
Mertoo - 16.02.2012 21:33:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Su Misali ver 5 - AKOR
Ritim ?
BrkSymn - 16.02.2012 21:29:08
|
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde kemanist- yazmıştı: güzel olmuş elinize sağlık .. teşekkür ederim
etiler33 - 16.02.2012 21:27:27
|
|
bu şarkı yıllardır benim en sevdiğim şarkıdır ve en güzel yorumlarından biri bence
BarışAkarsuFan - 16.02.2012 21:03:00
|
|
güzel olmuş elinize sağlık ..
kemanist- - 16.02.2012 21:00:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte ver 4 - AKOR
Y olarak adlandırılan akor D#maj7 S olarak adlandırılan akor Fadd11(-5) tir. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Ancak şarkının son kısmındaki Varmı aştan öte kısmında öteolan yere Fm akorugelecek söyle kısmınada Cm yerine G akoru gelecek deneyin daha iyi bir randıman alacaksınız.
müzik avcısı - 16.02.2012 20:50:31
|
Demolar - güneşimi kaybettim
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde bahti yazmıştı: sesini çok iyi kullanıyorsun , özendim mi ne :) çok iyi bütün kayıtların çok teşekkür ederim:D
kemanist- - 16.02.2012 20:42:12
|
Demolar - bir kaç beden önce
kardeşim eline ağzına sağlık çok güzel olmuş ama bişey sorucam şarkıyı nerden çaldın link atabilir misin çünkü bende bu tonda istiyorumda şarkıyı
intRo@beKo - 16.02.2012 20:37:52
|
Demolar - bir kaç beden önce
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde yaarennn yazmıştı: sesin süper... gitar süper... mükemmelsin. Arpejini verirmisin ? "/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> "/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/>"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> teşekkür ederim:) arpejde de yardım etmeye çalışırım tabi msjdan yazarım:)
kemanist- - 16.02.2012 20:36:20
|
Demolar - Goodbye My Lover - 12
iyi ses.
Rock'NesLi - 16.02.2012 20:27:27
|
ya ricardo moyanosun, ya videonun formatini degistirip mp3 olarak buraya yüklemissin, veyata gercekden cok calisip ayni ricardo moyano gibi calmayi basarmissin. Eger calan sensen süpersin:)
Süpermann - 16.02.2012 20:14:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
E akoru imiş pardon arkdaşlar...Ancak ben
Karanlığı elimle bölmek istedim de akoru nasıl böleceğiz yapamadım
smert62 - 16.02.2012 20:06:53
|
|
|