Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [ 3887 ]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  - AKOR
Dm Am C
haykirsam ellerimi
C Bb C Dm
acsam yalniz sana aah
Dm Am C
aglasam cocuk gibi
C Bb C Dm
eskileri anlatsam

bu kısma arpej tam oturmuyor bi bilgilendirebilcek varmı


Mertoo - 16.02.2012 21:33:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Su Misali  ver 5 - AKOR
Ritim ?


BrkSymn - 16.02.2012 21:29:08

16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde kemanist- yazmıştı:
güzel olmuş elinize sağlık ..
teşekkür ederim


etiler33 - 16.02.2012 21:27:27

bu şarkı yıllardır benim en sevdiğim şarkıdır ve en güzel yorumlarından biri bence


BarışAkarsuFan - 16.02.2012 21:03:00

güzel olmuş elinize sağlık ..


kemanist- - 16.02.2012 21:00:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  ver 4 - AKOR
Y olarak adlandırılan akor D#maj7 S olarak adlandırılan akor Fadd11(-5) tir. Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Ancak şarkının son kısmındaki Varmı aştan öte kısmında öteolan yere Fm akorugelecek söyle kısmınada Cm yerine G akoru gelecek deneyin daha iyi bir randıman alacaksınız.


müzik avcısı - 16.02.2012 20:50:31

Demolar - güneşimi kaybettim
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde bahti yazmıştı:
sesini çok iyi kullanıyorsun , özendim mi ne :) çok iyi bütün kayıtların
çok teşekkür ederim:D


kemanist- - 16.02.2012 20:42:12

Demolar - bir kaç beden önce
kardeşim eline ağzına sağlık çok güzel olmuş ama bişey sorucam şarkıyı nerden çaldın link atabilir misin çünkü bende bu tonda istiyorumda şarkıyı


intRo@beKo - 16.02.2012 20:37:52

Demolar - bir kaç beden önce
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde yaarennn yazmıştı:
sesin süper... gitar süper... mükemmelsin. Arpejini verirmisin ? "/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> "/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/>"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> 
teşekkür ederim:) arpejde de yardım etmeye çalışırım tabi msjdan yazarım:)


kemanist- - 16.02.2012 20:36:20

Demolar - Goodbye My Lover - 12
iyi ses.


Rock'NesLi - 16.02.2012 20:27:27

ya ricardo moyanosun, ya videonun formatini degistirip mp3 olarak buraya yüklemissin, veyata gercekden cok calisip ayni ricardo moyano gibi calmayi basarmissin.
Eger calan sensen süpersin:)


Süpermann - 16.02.2012 20:14:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 2 - AKOR
E akoru imiş pardon arkdaşlar...Ancak ben

Karanlığı elimle bölmek istedim de akoru nasıl böleceğiz yapamadım


smert62 - 16.02.2012 20:06:53

Sayfalar:  [3880]  [3881]  [3882]  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [ 3887 ]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894] 

Anket
donkisot_ soruyor:
"Müzikte tarz olayına kesinlikle çok önem veririm" cümlesine ne ölçüde katılıyorsunuz , değişik deneyimlere açık mısınız? Ne olmalı sizce kıstasınız ne?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.