Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [ 3890 ]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897] 
Anketler - Sizce Hangisi Güzel ?
en güzel badegül :D :D :D :D


yaarennn - 16.02.2012 15:13:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
<ul>
<li>arpeji ne bu sarkının ya calamassam intihar etcem&nbsp; arpeji neeee<br/>
&nbsp;&nbsp; "/fck/editor/images/smiley/msn/cry_smile.gif" alt=""/>&nbsp;&nbsp;&nbsp;<br/>
= (</li>
</ul>


yaarennn - 16.02.2012 15:02:31

Anketler - Şan Dersini Aldığımızda Sesimiz Güzelleşebilirmi?
sesinin tınısı hiçbir zaman değizmez ama kullanmayı öğrendiğin için sesin kulağa daha hoş gelir


paul joey - 16.02.2012 14:55:20

Anketler - michael jackson'ın en iyi parçası hangisi?
earth song


paul joey - 16.02.2012 14:51:46

Anketler - Ölümüne En Çok Üzüldüğünüz Gitarist Kimdir ?
paul gray(slipknot)


paul joey - 16.02.2012 14:42:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Mimoza Çiçeği  ver 2 - AKOR
abi en güzeli bu ya
ellerine sağlık


cREC - 16.02.2012 14:37:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Direniyorum  ver 4 - AKOR
Mükemmel olmuş ya :) Denedim de hoş oluyo.. :) Eyvallah çok sagol.


AykutF - 16.02.2012 13:53:00

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde angelam yazmıştı:
tebrik ederm çok gzl olmş ;)
teşekkür ederim


by_CEA - 16.02.2012 13:29:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Nilüfer - Aşk Kitabı  - AKOR
Cm____Bb____G#________Bb-Gm
sevdim sevdim bak ne hale geldim


afok - 16.02.2012 13:24:43

Demolar - bir kaç beden önce
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde N1RVANA yazmıştı:
Sesinin rengi çok güzel ya.İnsanın dinledikçe dinleyesi geliyor. :)
:) çok çooook teşekkür ederim :)


kemanist- - 16.02.2012 12:46:04

Demolar - bir kaç beden önce
Sesinin rengi çok güzel ya.İnsanın dinledikçe dinleyesi geliyor. :)


N1RVANA - 16.02.2012 12:40:48

Demolar - bir kaç beden önce
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde necronaught yazmıştı:
Girişte sorun var galiba. 25. saniyeden sonrasını harika yorumlamışsın
haklı olabilirsin evet..teşşekkür ederim


kemanist- - 16.02.2012 12:36:49

Sayfalar:  [3883]  [3884]  [3885]  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [ 3890 ]  [3891]  [3892]  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897] 

Anket
byr0ck soruyor:
Elektro Akustik Gitarda Hangisi Daha İyidir?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.