yaarennn - 16.02.2012 15:13:41
yaarennn - 16.02.2012 15:02:31
paul joey - 16.02.2012 14:55:20
paul joey - 16.02.2012 14:51:46
paul joey - 16.02.2012 14:42:51
cREC - 16.02.2012 14:37:27
AykutF - 16.02.2012 13:53:00
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde angelam yazmıştı:tebrik ederm çok gzl olmş ;)
by_CEA - 16.02.2012 13:29:28
afok - 16.02.2012 13:24:43
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde N1RVANA yazmıştı:Sesinin rengi çok güzel ya.İnsanın dinledikçe dinleyesi geliyor. :)
kemanist- - 16.02.2012 12:46:04
N1RVANA - 16.02.2012 12:40:48
16 Şubat 2012 Perşembe tarihinde necronaught yazmıştı:Girişte sorun var galiba. 25. saniyeden sonrasını harika yorumlamışsın
kemanist- - 16.02.2012 12:36:49