Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [ 3893 ]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900] 
çok iyi yaa tebrikler..


kemanist- - 15.02.2012 22:17:14

Demolar - güneşimi kaybettim
14 Şubat 2012 Salı tarihinde smert62 yazmıştı:
güzel çalışma eline sağlık
teşekkürler..


kemanist- - 15.02.2012 22:13:33

Demolar - güneşimi kaybettim
14 Şubat 2012 Salı tarihinde resoxx yazmıştı:
Sesiniz çok güzel , daha çok çalışmalar bekleriz ...

Yüreğinize sağlık , iyi çalışmalar :)
çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :D


kemanist- - 15.02.2012 22:11:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı  ver 3 - TAB
ellerine sağlık kardeşim çok güzel olmuş


ElektoruMemo:) - 15.02.2012 21:33:52

Demolar - Düş Sokağı-Sevdan Bir Ateş (Kesin Dinle Bence)- Akustik
çok güzeel.. :)


Rainbow_Eyes - 15.02.2012 21:20:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - TAB
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde sing yazmıştı:
03 Nisan 2010 Cumartesi tarihinde ner10line yazmıştı:
e------------------------7-5----------------------------------------
b---------5-5-5-7-8-7------8-7-8-----5-5-5-7-8-7-5-4-5-4---
g-------------------------------------------------------------------5


arkadaşlar ben böyle çıkardım




bu sanki olmuş
SÜPER OLMUŞ
çok güzel olmuş


123123441 - 15.02.2012 21:11:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Gül Senin Tenin  ver 2 - AKOR
tebrikler SÜPER !!! :)


Gitaristsin - 15.02.2012 20:59:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstanbulda Sonbahar  ver 3 - AKOR
süper olmuş :)


Gitaristsin - 15.02.2012 20:58:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Atilla Yılmaz - Yolların Sonu  - AKOR
eline sağlık kardeşim çalmaya çalıştım akorlar uyuyor fakat ritmini bulamadım ritmi nedir bu eserin?


khanuya - 15.02.2012 20:42:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Senden Daha Güzel  - SÖZ
çok güzel deneyin, söyleyin alışın


123123441 - 15.02.2012 20:25:20

Anketler - Do mu Re mi Mi mi?
Sol# :))


Cihan24 - 15.02.2012 20:18:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Hani Benim Olacaktın  - AKOR
10 Eylül 2011 Cumartesi tarihinde Ali1 yazmıştı:
beyler bence f ye gerek yok
onun yerine hangi akor kullanabiliriz


ansel_bill - 15.02.2012 20:02:38

Sayfalar:  [3886]  [3887]  [3888]  [3889]  [3890]  [3891]  [3892]  [ 3893 ]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [3900] 

Anket
DLbgmDL soruyor:
Akor mu Öğrenmek Daha İyi Yoksa Şarkı mı??







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.