Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [ 3900 ]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [3906]  [3907] 
Demolar - Zombie
ses fena deil ama güzel çalmış


tolbjk - 14.02.2012 18:01:44

Düşük veren arkadaşı gerçekten anlamadım.Şarkı çok güzel olmuş.


thsn07 - 14.02.2012 17:53:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşah Gemiz - Tedavim İmkansız  - SÖZ
Öğretmenim sizi çok seviyoruum parçalarınızı da çook beğeniyoruzz ♥


ece433 - 14.02.2012 17:52:05

Demolar - Goodbye My Love-James Blunt [Efozaydin Cover]
Beğenmeyenler umrumda değil.Ben yinede çalışmaya devam edeceğim.


Efozaydin - 14.02.2012 17:38:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Direniyorum  ver 4 - AKOR
mükemmel ellerine sağlık :D


cREC - 14.02.2012 17:35:51

Demolar - Fevzi TONBUL- Deniz Anlatıyor mu? Beni sana...
sağol dostummm ekliyorummm


VUSLAT35 - 14.02.2012 17:10:27

Demolar - Puddle of Mudd-Blurry
14 Şubat 2012 Salı tarihinde resoxx yazmıştı:
kendine iyi bi ekipman edin , güzel bir kayıt yap gönder bize ,

yüreğine sağlık çok hoş olmuş :)
bize derken ? :) çok teşekkür ederim güzel yorumun icin.... Evet su an eksik olanları yavaş yavaş topluyorm sonrasında kaliteli kayıtlar gelecek inşallah... Müzikle kal ;)


emrektunca - 14.02.2012 16:49:02

14 Şubat 2012 Salı tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
Sesin biraz daha önde solda kusursuz olurdu ama harika gerçekten tebrikler..
teşekkürler , demek istediğin önde olması gerektiği mi? tam anlamadım :)


resoxx - 14.02.2012 16:31:15

Sesin biraz daha önde solda kusursuz olurdu ama harika gerçekten tebrikler..


quitar_ibrahim - 14.02.2012 16:28:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Çok Aşık  - AKOR
Yüreğine, kulağına sağlık gerçekten çok güzel olmuş.. :)


rez_91 - 14.02.2012 15:58:19

Demolar - Puddle of Mudd-Blurry
kendine iyi bi ekipman edin , güzel bir kayıt yap gönder bize ,

yüreğine sağlık çok hoş olmuş :)


resoxx - 14.02.2012 15:14:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Dön  - AKOR
10 numara


resoxx - 14.02.2012 15:06:31

Sayfalar:  [3893]  [3894]  [3895]  [3896]  [3897]  [3898]  [3899]  [ 3900 ]  [3901]  [3902]  [3903]  [3904]  [3905]  [3906]  [3907] 

Anket
ege.s soruyor:
Godin Marka Gitarlardan Kimse Bahsetmiyor Sitede Bilinmiyor Belkide. Bilenler İçin Sizce İyi Markamı Değilmi ?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.