Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [ 3904 ]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911] 
Demolar - Özhan - Sonsuz
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
parcanın tarzında cok vibrato yok ama kendine özgü bir versiyon yapmıssın pop a yakın olmus ama kötü anlamında demiyorum...
sen kırac ın parcalarını harika soylersin bence ....
tebrikler..
bunu senden duymak cok guzel valla =) cok tesekkur ederım ama cıdden elestırılmeyı cok severım.bırısı benı elestırsınkı bıdahakıne yapmamaya ozen gostereyım. eger bı eksıklık hıssettıysen soyluyorsun ... keske herkes senın kadar acık olsa
estafirullah ne dmk birbirimize solicez ki anlamı olsun ;)
bence ses rengin anadolu rock için cok uygun..sevdigin bir tarz mı bilemem de güzel gider...başarılar tekrar
rock muzıgı cok sevıyorum da bide tam anlamıyla sesımı kullanabılırsem dıye ugrasıyorum..


kilic - 13.02.2012 23:48:30

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Kışlaaa -aaa -aaar derken çok düz iniyorsun orda biraz daha nağme yaparsan süper olur bence :) Onun dışında sesin çok sağlam çok iyi çalmışsın herşey çok iyi :D başarılar ...
:D :D çok sagolasın duzeltmeye calısıcam. bu arada alemsin he :D
baba eleştri dedin al sana eleştri :D


mavez17 - 13.02.2012 23:47:26

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Kışlaaa -aaa -aaar derken çok düz iniyorsun orda biraz daha nağme yaparsan süper olur bence :) Onun dışında sesin çok sağlam çok iyi çalmışsın herşey çok iyi :D başarılar ...
:D :D çok sagolasın duzeltmeye calısıcam. bu arada alemsin he :D


kilic - 13.02.2012 23:42:15

Demolar - Özhan - Sonsuz
Muhteşem olmuş.. Arkadaşın dediği gibi sesin kıraç ve barış akarsu şarkılarına çok iyi gider bence.. Sağlam sesin var..


mavez17 - 13.02.2012 23:41:33

Demolar - Özhan - Hasretinle yandı gönlüm
Kışlaaa -aaa -aaar derken çok düz iniyorsun orda biraz daha nağme yaparsan süper olur bence :) Onun dışında sesin çok sağlam çok iyi çalmışsın herşey çok iyi :D başarılar ...


mavez17 - 13.02.2012 23:38:03

Demolar - Teneke - Yine yazı bekleriz
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
03 Şubat 2012 Cuma tarihinde ŞevkeT. yazmıştı:
Abimi demeliyim bilmiyorum ama güzel sölemişsin bişi sorucam sesini nasıl inceltebiliosun belirli bi taktiği var mı ?
Yok dostum ne abisi estafurullah.. Walla bi taktiği yok benim okadar inceliyo biraz daha zorlasam cırt yani :D
arada kafa sesine çıkıyo :D guzel olmus tebriklerr


kilic - 13.02.2012 23:33:53

Demolar - Duman - Helal Olsun
rahatsız edici bir ses var temiz çalmaya özen göster. bunun için de egzersizlere devam etmen lazım.ama olucak sadece çalışmalarını devam ettir kendiliğinden olacaktır..


Yiğit.43 - 13.02.2012 23:28:16

Demolar - Özhan - Sonsuz
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
parcanın tarzında cok vibrato yok ama kendine özgü bir versiyon yapmıssın pop a yakın olmus ama kötü anlamında demiyorum...
sen kırac ın parcalarını harika soylersin bence ....
tebrikler..
bunu senden duymak cok guzel valla =) cok tesekkur ederım ama cıdden elestırılmeyı cok severım.bırısı benı elestırsınkı bıdahakıne yapmamaya ozen gostereyım. eger bı eksıklık hıssettıysen soyluyorsun ... keske herkes senın kadar acık olsa


kilic - 13.02.2012 23:16:13

Demolar - Dön Özledim Seni
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde kilic yazmıştı:
emeğine sağlık güzel olmuş =)
eyvalllah saolasın :)


mavez17 - 13.02.2012 23:01:52

Demolar - Dön Özledim Seni
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde cck35 yazmıştı:
başarılı :)
eyvallah :)


mavez17 - 13.02.2012 23:01:37

Çok teşekkür ediyorum, ellerinize, yüreğinize sağlık.
Isı değişimlerinden şarkı okumak için pek de müsait olmadığım bir zamanda, acele alınmış bir vokal oldu. "Olsun", yine de beğenildiyse ne mutlu bana. :)

Ritm: ayay (yukarılar 3 teli birden çektirerek) aşağılar ise bir 4, bir 5. tel. Arpej/ritm yani.
Akorlar: D#m7 , A#m7 , G#m7. (Bir perde daha geriden çalmalıymışım ayrıca.) :)


ramazangun - 13.02.2012 22:53:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Yıldız Usmonova - Seni Severdim  ver 6 - TAB
Hacı abi başarılı olmuş tebrik ederim. şarkıyı çat pat çalmaya çalışıyordum bu tab yaptığım hataları kapatıyor ;)


frkterzi - 13.02.2012 22:53:33

Sayfalar:  [3897]  [3898]  [3899]  [3900]  [3901]  [3902]  [3903]  [ 3904 ]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911] 

Anket
c_e_r_e_n soruyor:
İngiliz Rock Grubu Grown'u Kaç Kişi Tanıyor?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.