Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3904]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [ 3911 ]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [3918] 
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
hocamdan bunu istemiştim .girişini duyunca vaz geçer gibi oldum . çok başarılı .


oyaoya - 13.02.2012 13:55:27

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
başarılı


oyaoya - 13.02.2012 13:52:29

http://www.youtube.com/watch?v=FvNJYeoUPM8 adam burdan calmış arkdaşlar :)


Awian - 13.02.2012 12:42:41

Demolar - Dön Özledim Seni
başarılı :)


cck35 - 13.02.2012 12:39:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Neyleyim  ver 3 - AKOR
güzel


emreyim - 13.02.2012 12:03:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Bullet For My Valantine - Scream Aim Fire  - GP5
saol kardeş eline sağlık


poyvur12 - 13.02.2012 11:06:43

KEŞKE DERKEN

Keşke gölgeni uğurlayabildiğim gibi
Anılarını da gönderebilseydim …
Gözyaşlarımda saklı kalacağını bilip de
Gitme, demeyi becerebilseydim keşke…
Duvarlarla arkadaş olurken
Biz olmanın güzelliğini unutsaydım keşke…
Şimdi, bir Melih Kibar bestesinin içinde,
Dokunuyorum yüreğimin en hassas anılarına…
Çek al beni de yanına desem imkansız,
Notaların kıvraklığında savruluyor ruhum…
Bıraksın hayat beni kimsesiz bir şal gibi
Ve el sallasın Çiğdem Talu misali sevda…

13.2.2012
Serap DEMİRTÜRK


seraphoca - 13.02.2012 10:07:55

Haberler - Müziği Bırakmam
bu Sezen Aksu mu? :S


Nunix - 13.02.2012 07:47:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Acısa Da Öldürmez  - AKOR
son akor bm arkadaslar sarkının tonu bm onla bıtırce bm d nın ılgılı mınoru yanı aynı seslerden olusuo ondan dolayı kulaga olumus gıbı gelebılır ama lakınkı ole deıldır o yuzden bm olcak :D


gıtarpro07 - 13.02.2012 01:51:41

Demolar - R.Kelly-I Believe I Can Fly
13 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde tutku eren yazmıştı:
çok güzel bi şarkı :)çok güzel olmuşş Emre x)
teşekkür ederim Tutku x)
begenmene sevindim gibi :P


emrektunca - 13.02.2012 00:55:32

Demolar - R.Kelly-I Believe I Can Fly
çok güzel bi şarkı :)çok güzel olmuşş Emre x)


tutku eren - 13.02.2012 00:53:32

Demolar - Kaan Arslantaş - Ele İnat
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde kemanist- yazmıştı:
iyi hoş olmuşta gitarı bi akortlasaydın:S
2 sene oldu bu kayıtı alalı :)


Kaan Arslantaş - 13.02.2012 00:14:57

Sayfalar:  [3904]  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [ 3911 ]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [3918] 

Anket
ibrahim_iyi soruyor:
Oscar Schmidt Akustik Gitarlarını Nasıl Buluyorsunuz ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.