|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ulaş - Gamzeler ver 4 - AKOR
Güzel akorlar, arpejle çok keyifli oluyor, eline sağlık...
CasperBjK - 13.02.2012 00:07:49
|
|
bence güzel okadar hata olurr :)
habilcotuk - 12.02.2012 23:45:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Yağmur Ağlıyor ver 4 - AKOR
ARKADAŞLAR RİTİM KISMI 4/4 DEĞİLDİR 6/8 LİK RİTİMDİR
Sevimli_Gitaris - 12.02.2012 23:28:26
|
Demolar - Emre Aydın - Son Defa - Gitar Halit Aydın
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████ ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███ ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██ ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██ ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██ █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██ ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░████████████░░░█████████████████
ka®ga - 12.02.2012 23:08:56
|
Demolar - Grup 84 - Azap
ses güzel gitarda güzel şarkı zaten süppppeeeeeeer = )
yaarennn - 12.02.2012 22:58:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Tam Da Bugün ver 3 - AKOR
çok zor değil ama kolayda sayılmaz
freedom593 - 12.02.2012 22:34:49
|
usta ses gelmiyor yav :(
hakanjohn - 12.02.2012 22:21:21
|
Anketler - Cort Kx5'i Tavsiye Edermisiniz?
Cort marka gitarlar iyidir almanı tavsiye ederim..
habilcotuk - 12.02.2012 21:56:19
|
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde VendettaForV yazmıştı:
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde ka®ga yazmıştı: Neden herkes bu şarkıyı sarhoş gibi söylüyor ?? :S :S kendi sesim gidip sarhos gibide söylemedim zaten öylede cıkmıyo senin kulakların bozuk bence ;) :D :D Kardeş o kadar çok başkasından dinledim ki hepsi aynı duyuluyor :D
ka®ga - 12.02.2012 21:49:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Hüzün Kovan Kuşu ver 4 - AKOR
Gayet iyi olmuş arkadaşım zaten orjinal akorları kapo kullanarak basit akorlara indirgemişsin, eline sağlık
Şipşak - 12.02.2012 21:25:05
|
Demolar - Hayalimin Ortasında
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde memrekaya yazmıştı: Dostum ses gitmemiş,ama farklı şarkılarda başırılı olabilirsin. Eyvallah kardeşim
DaDyCoLL - 12.02.2012 20:54:49
|
|
valla imrendim elektro gitar olayına dinlemeye bayılırım ama pek calmadım bugune kadar,harikasın
bariscapt - 12.02.2012 20:53:37
|
|
|