Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [ 3912 ]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [3918]  [3919] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ulaş - Gamzeler  ver 4 - AKOR
Güzel akorlar, arpejle çok keyifli oluyor, eline sağlık...


CasperBjK - 13.02.2012 00:07:49

bence güzel okadar hata olurr :)


habilcotuk - 12.02.2012 23:45:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Yağmur Ağlıyor  ver 4 - AKOR
ARKADAŞLAR RİTİM KISMI 4/4 DEĞİLDİR 6/8 LİK RİTİMDİR


Sevimli_Gitaris - 12.02.2012 23:28:26

Demolar - Emre Aydın - Son Defa - Gitar Halit Aydın
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█████████ ░░███████░░░░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░░░░███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███ ░░░█▒▒▒▒▒▒█░░░░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░░█▒▒▒▒▒█░░░██▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒███ ░░░░░█▒▒▒█░░░█▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒██ ░░░█████████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░░░█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒██ ██▒▒▒███████████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒██ █▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒████████▒▒▒▒▒▒▒██ ██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░█▒▒▒███████████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒██ ░██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█ ░░████████████░░░█████████████████


ka®ga - 12.02.2012 23:08:56

Demolar - Grup 84 - Azap
ses güzel gitarda güzel şarkı zaten süppppeeeeeeer = )


yaarennn - 12.02.2012 22:58:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Tam Da Bugün  ver 3 - AKOR
çok zor değil ama kolayda sayılmaz


freedom593 - 12.02.2012 22:34:49

usta ses gelmiyor yav :(


hakanjohn - 12.02.2012 22:21:21

Anketler - Cort Kx5'i Tavsiye Edermisiniz?
Cort marka gitarlar iyidir almanı tavsiye ederim..


habilcotuk - 12.02.2012 21:56:19

04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde VendettaForV yazmıştı:
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde ka®ga yazmıştı:
Neden herkes bu şarkıyı sarhoş gibi söylüyor ?? :S
:S kendi sesim gidip sarhos gibide söylemedim zaten öylede cıkmıyo senin kulakların bozuk bence ;)
:D :D Kardeş o kadar çok başkasından dinledim ki hepsi aynı duyuluyor :D


ka®ga - 12.02.2012 21:49:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Hüzün Kovan Kuşu  ver 4 - AKOR
Gayet iyi olmuş arkadaşım zaten orjinal akorları kapo kullanarak basit akorlara indirgemişsin, eline sağlık


Şipşak - 12.02.2012 21:25:05

Demolar - Hayalimin Ortasında
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde memrekaya yazmıştı:
Dostum ses gitmemiş,ama farklı şarkılarda başırılı olabilirsin.
Eyvallah kardeşim


DaDyCoLL - 12.02.2012 20:54:49

valla imrendim elektro gitar olayına dinlemeye bayılırım ama pek calmadım bugune kadar,harikasın


bariscapt - 12.02.2012 20:53:37

Sayfalar:  [3905]  [3906]  [3907]  [3908]  [3909]  [3910]  [3911]  [ 3912 ]  [3913]  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [3918]  [3919] 

Anket
PURPLE20 soruyor:
hangi enstrumanı çalmak daha kolay ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.