|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
Eb2 nasıl oluyo???Arkadaş anlatmış ama anlayamadm.Lütfen...
perfect_qirl - 12.02.2012 11:57:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm - AKOR
Gm yerine G koyunca daha iyi oluyor
anatomikamil - 12.02.2012 11:41:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bu Ara İhtiyacım Var Sana - AKOR
F#m yerine F# olucak
Beşiktaşlı. - 12.02.2012 11:39:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Kış Güneşi ver 2 - AKOR
onlar ne ya F ne alaka orda
Beşiktaşlı. - 12.02.2012 11:25:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ben Nası Büyük Adam Olucam ver 6 - AKOR
A yerine Fm olcak
emekdeniz99 - 12.02.2012 10:57:05
|
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde paul_gilbert yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde paul_gilbert yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı: Elektro gitarda blues yapabilmek için sistem olarak ne lazım?? birçok şekilde blues yapılabilir. fender gitar alıp herhangi bir blues amfisiyle de blues yapabilirsin. ibanez'in geniş ton karakteristiğine sahip bir gitarıyla kaliteli bir processor kullanıp da blues yapabilirsin. kullandığın gitarı söylersen daha iyi olur. Evet haklısın. Yamaha RGX 121 ZL HSH dizilimde. Anfimde fender mustang 1 ne yapmam gerekir. Teşekkürler. amfi fena değil gibi.içinde fenderin kallavi blues,classic rock amfilerinin modeller'ı var.gitar da yumuşak tonlara gelebilen bir gitar aslında. uygun ayarlarla blues yapmaman için hiçbir sebep yok bence.eğer memnun değilim diyorsan bence ilk yapman gereken gitarı değiştirmek olmalı. yok eğer gitar kalsın diyorsan üstüne blues pedalı koyabilirsin ama ne derece bir sonuç elde edersin onu bilemem. Benim anfimde blues efektleri mi var onu anlamadım..Aslında evet ama galiba bende ayarları bilmediğimden beceremedim..
smert62 - 12.02.2012 10:00:22
|
Demolar - güneşimi kaybettim
yüreğine sağlık güzel olmuş :)
quvenmGb - 12.02.2012 09:00:50
|
|
ayıp kardeşim yaa!..
quvenmGb - 12.02.2012 08:43:26
|
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde paul_gilbert yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı: Elektro gitarda blues yapabilmek için sistem olarak ne lazım?? birçok şekilde blues yapılabilir. fender gitar alıp herhangi bir blues amfisiyle de blues yapabilirsin. ibanez'in geniş ton karakteristiğine sahip bir gitarıyla kaliteli bir processor kullanıp da blues yapabilirsin. kullandığın gitarı söylersen daha iyi olur. Evet haklısın. Yamaha RGX 121 ZL HSH dizilimde. Anfimde fender mustang 1 ne yapmam gerekir. Teşekkürler. amfi fena değil gibi.içinde fenderin kallavi blues,classic rock amfilerinin modeller'ı var.gitar da yumuşak tonlara gelebilen bir gitar aslında. uygun ayarlarla blues yapmaman için hiçbir sebep yok bence.eğer memnun değilim diyorsan bence ilk yapman gereken gitarı değiştirmek olmalı. yok eğer gitar kalsın diyorsan üstüne blues pedalı koyabilirsin ama ne derece bir sonuç elde edersin onu bilemem.
paul_gilbert - 12.02.2012 03:43:24
|
Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
22 Ocak 2012 Pazar tarihinde ozo21 yazmıştı: sesin gayet iyi tebrik ederim teşekkür ederim :)
chosenwar - 12.02.2012 03:09:19
|
Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
12 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı: gırıste rıtım gıtmese daha ıyı olablr mı ? /gayet ıyı olabilir belki :D ben böyle daha iyi olabilir diye düşündüm :)
chosenwar - 12.02.2012 03:08:53
|
Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde MusicalParadoX yazmıştı: mor ve ötesinin solisti harun tekine çok benziyor sesin kardeşim çok beğendim başarılar... teşekkür ederim sağolun :)
chosenwar - 12.02.2012 03:08:08
|
|
|