|
|
akorları yazarmısın ?
restavikos - 11.02.2012 22:43:05
|
Demolar - İşte öyle bir şey
metronom kullanmalısın
bgb1974 - 11.02.2012 22:34:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Annem - AKOR
<p>arkadaşkar arpej'ini yazarmısınız = ) lüften "/fck/editor/images/smiley/msn/regular_smile.gif" alt=""/></p>
yaarennn - 11.02.2012 22:13:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Annem - AKOR
arkadaşlar arpej'ini verirmisiniz ? lüftenn = )
yaarennn - 11.02.2012 22:11:58
|
|
teşekkürler canerciğim :D
sugarshake - 11.02.2012 21:36:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Güntaç Özdemir - Benimle Yan - SÖZ
emeğe saygı gösterelim ama keşke buraya yazmadan önce şarkıyı bi dinleseydin be " Alay eder oldum sancımla" o bide usüllerinide al yanına diye bişe yok orda hüzünlerinide al yanına diye devam ediyor :D
yaarennn - 11.02.2012 21:13:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Dön Desem - TAB
gördüğüm en profesyonel paylaşım işte bu :) helal sana
BİLGEHAAN - 11.02.2012 21:06:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kurban - Ağlama Değmez Hayat - TAB
bu şarkıyı çalmak istiyoruz mezuniyette ama rifflerini bulamadık çok eksik her yerde
tysonur - 11.02.2012 20:40:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Medley - Pirates Of The Caribbean - TAB
güzel olmuş da ilk bolumde 1 tane 2 kesik gibi. yani EI----------------------------- BI----------------------------- GI-------------------0--------- DI------0-0--0-2-3-3---2-2-2-0--0 AI--0-3--------------------------3- EI----------------------------- olsa daha kulağa hoş geliyor. ben denedim
GuitarBeginner - 11.02.2012 20:30:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Ayrılık - AKOR
Ritim diyosanız 3/4 lük deneyin
frkn101 - 11.02.2012 20:24:49
|
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde paul_gilbert yazmıştı:
11 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde smert62 yazmıştı: Elektro gitarda blues yapabilmek için sistem olarak ne lazım?? birçok şekilde blues yapılabilir. fender gitar alıp herhangi bir blues amfisiyle de blues yapabilirsin. ibanez'in geniş ton karakteristiğine sahip bir gitarıyla kaliteli bir processor kullanıp da blues yapabilirsin. kullandığın gitarı söylersen daha iyi olur. Evet haklısın. Yamaha RGX 121 ZL HSH dizilimde. Anfimde fender mustang 1 ne yapmam gerekir. Teşekkürler.
smert62 - 11.02.2012 20:11:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Yar Olmadın - AKOR
akorların yerleri kayık. ama akorlar doğru
gokhanyapar_ - 11.02.2012 20:09:37
|
|
|