metal-ist - 12.02.2012 14:27:13
umuricoz - 12.02.2012 14:17:39
smert62 - 12.02.2012 13:48:36
15 Nisan 2011 Cuma tarihinde gitarist_mbk yazmıştı:19 Nisan 2010 Pazartesi tarihinde AmatörGitarc1 yazmıştı:Ayyxy Şeklindede Oluyor bana gore uydu kulagada hos geliyor :D ;) x nedir kapatma mı?
19 Nisan 2010 Pazartesi tarihinde AmatörGitarc1 yazmıştı:Ayyxy Şeklindede Oluyor bana gore uydu kulagada hos geliyor :D ;)
bonitorock - 12.02.2012 13:41:43
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:çok güzel olmuş adrian şarkısı zor olmasına ragmen egitimsiz bi ses için iyi bir kayıt ben begendim baya....başarılar dilerim :)İ
Li Paris Man - 12.02.2012 13:33:42
Li Paris Man - 12.02.2012 13:32:07
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde fizikci314 yazmıştı:olmamış canım
bonitorock - 12.02.2012 13:26:41
sagopa05 - 12.02.2012 13:21:52
lCloSeRl - 12.02.2012 12:59:26
lCloSeRl - 12.02.2012 12:58:13
M.NiGhtMaREs - 12.02.2012 12:53:41
Mevlut__41 - 12.02.2012 12:15:59