Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3909]  [3910]  [3911]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [ 3916 ]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [3921]  [3922]  [3923] 
Anketler - Hayko Cepkin Eurovision'a katılsa kaçıncı oluruz ?
Eurovision dediğiniz şey bir müzik yarışması mı ? hiç sanmıyorum :)


metal-ist - 12.02.2012 14:27:13

Demolar - Kurban -Yosma
süper bravo böyle hızlı bir şarkıyı hem çalıp hem söylemek kolay değil...


umuricoz - 12.02.2012 14:17:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
bu şarkı 3/4 değil mi arkadaşlar


smert62 - 12.02.2012 13:48:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Bu Yağmurlar  - AKOR
15 Nisan 2011 Cuma tarihinde gitarist_mbk yazmıştı:
19 Nisan 2010 Pazartesi tarihinde AmatörGitarc1 yazmıştı:
Ayyxy Şeklindede Oluyor bana gore uydu kulagada hos geliyor :D ;)
x nedir kapatma mı?
3. bir ihtimal ok sağa sola gibi :) aşağı yukarı kapatma vardır ;)


bonitorock - 12.02.2012 13:41:43

08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
çok güzel olmuş adrian şarkısı zor olmasına ragmen egitimsiz bi ses için iyi bir kayıt ben begendim baya....
başarılar dilerim :)İ
çok teşekkürler:).


Li Paris Man - 12.02.2012 13:33:42

Teşekkür ederim.


Li Paris Man - 12.02.2012 13:32:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  ver 5 - AKOR
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde fizikci314 yazmıştı:
olmamış canım
neresi olmamış _?


bonitorock - 12.02.2012 13:26:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Bırak Gitsin  - AKOR
kulagına sağlık güzel olmuş


sagopa05 - 12.02.2012 13:21:52

Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
ritimle arpejide verebilirsen ?


lCloSeRl - 12.02.2012 12:59:26

Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
teşekkürler :)


lCloSeRl - 12.02.2012 12:58:13

Anketler - Sizce iyi bi gitarist olmam için günde kaç saat çalışmam gereklidir.
:D Bu anketi yapman o kadar saçma olmuş ki... Sen kendini bilmelisin ve ben günde şu kadar çalışarak bu işi yaparım demelisin ve en önemlisi de kendine güvenmelisin. Hepsi bu. :)


M.NiGhtMaREs - 12.02.2012 12:53:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Son Defa  - AKOR
nerede hızlanıyoruz fln sölermisiniz gitar çalabiliyorum da bu ritim ilk defa.s


Mevlut__41 - 12.02.2012 12:15:59

Sayfalar:  [3909]  [3910]  [3911]  [3912]  [3913]  [3914]  [3915]  [ 3916 ]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [3921]  [3922]  [3923] 

Anket
BHJr. soruyor:
İngiliz Grup Olarak Sizce Hangisi Daha İyi?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.