Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [ 3921 ]  [3922]  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928] 
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
Tebrik ederim, çok başarılı olmuş. :)


ramazangun - 11.02.2012 16:09:09

Demolar - Halil Sezai - Olsun
Tebrik ederim, çok kaliteli ve başarılı olmuş... :)
Bu parçaya benim coverim de çok yakında. :)


ramazangun - 11.02.2012 16:03:30

Demolar - Manga Cevapsız Sorular - Gitar Halit Aydın
gitar süper olmuş...


Emree1997 - 11.02.2012 15:15:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Teslim Ol  - AKOR
mükemmel parça eline sağlık


gkcn1907 - 11.02.2012 15:06:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Zara - Ordunun Dereleri  - AKOR
ritmi nedir acaba


rock and guitar - 11.02.2012 15:05:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Çile Bülbülüm  ver 3 - TAB
Bunu çalmak zor mesle yni başlayanlar için b planı olmasını tercih ederim bu arada kardeş hepsi orjinal süper çaldım yarınki ninova konserimde bunu çalcaz saol valla:D


camper - 11.02.2012 14:35:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani  - AKOR
29 Mayıs 2008 Perşembe tarihinde dipsoman yazmıştı:
bence alakası yok buyrun bide burdan yakın   "cm7", "f", "gm" orjinali budur..
gitar çalmayı öğren ! Arkadaşlar ReMaj yerine Bmin7 li de basabilirsiniz zaten remajorun ilgili sesi siminördür Noıt:gadavra83 den özür diliyorum yanlış yoruma cevap verdim..


vedat09 - 11.02.2012 14:23:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani  - AKOR
01 Ağustos 2008 Cuma tarihinde gadavra83 yazmıştı:
gitarla ilk &ccedil;aldığım şarkı.......<br/>
gitar çalmayı öğren ! Arkadaşlar ReMaj yerine Bmin7 li de basabilirsiniz zaten remajorun ilgili sesi siminördür


vedat09 - 11.02.2012 14:20:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 3 - AKOR
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde rojrock yazmıştı:
sarkı saba makamında olmasın :D
sen hayatında hiç saba makamı dinledin mi yada saba makamının ne olduğunu biliyomusun...


sea_gitarist_19 - 11.02.2012 13:51:56

Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )


Gm# Cm7# Dm7# Cm7# Gm# Cm7# Dm7#
Geri gelecek misin ? Günahın neyse onu bilelim
Gm# Cm7# Dm7# Cm7# Gm# Cm7# Dm7# Gm#
Sevebilecek misin nefret gibi beni yoksa orada kal bebeğim belkide sana göre değilim
Cm7# Dm7# Cm7# Dm7# Gm# Cm7# Dm7# Gm#
Sen girdin hayatıma çarparken oralarda burda ki kalbimdi kanayan
Cm7# Dm7# Cm7# Dm7# Gm# Cm7# Dm7# Gm#
Vaz geçtim aklımdan,eşimden,dostumdan alay eder oldum sancımla


Cm7# Dm7#
Hüzünlerinide al yanına “Ne olacak yanacaksan ?”
Gm#
Benimle yan , benimle yan
Cm7# Dm7#
Çok mu şaşırırsın cehenneme kar yağdırsam ?
Gm#
Benimle yan , benimle yan
Cm7# Dm7#
Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?”
Gm#
Benimle yan , benimle yan
Cm7# Dm7# Gm#
Ölüm gibi acıtır seni yeniden doğduğun an


Rock And Rolll - 11.02.2012 13:17:45

Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
Eyvallah :)


Rock And Rolll - 11.02.2012 13:17:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım  ver 4 - AKOR
Tam bunları deniyordum ki versiyon degistirirken yaptıgını gördüm. Teşekkürler :) Güzel olmuş..
Sadece şu Gül bakışlım gel cümlesindeki G ve F#m akorları en sağda G-F#m şeklinde olucak


AykutF - 11.02.2012 13:17:19

Sayfalar:  [3914]  [3915]  [3916]  [3917]  [3918]  [3919]  [3920]  [ 3921 ]  [3922]  [3923]  [3924]  [3925]  [3926]  [3927]  [3928] 

Anket
HELLOOO soruyor:
En çok sevdiğiniz dizi?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.