|
|
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Sen ve Ben
Tebrik ederim, çok başarılı olmuş. :)
ramazangun - 11.02.2012 16:09:09
|
Demolar - Halil Sezai - Olsun
Tebrik ederim, çok kaliteli ve başarılı olmuş... :) Bu parçaya benim coverim de çok yakında. :)
ramazangun - 11.02.2012 16:03:30
|
Demolar - Manga Cevapsız Sorular - Gitar Halit Aydın
gitar süper olmuş...
Emree1997 - 11.02.2012 15:15:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Teslim Ol - AKOR
mükemmel parça eline sağlık
gkcn1907 - 11.02.2012 15:06:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zara - Ordunun Dereleri - AKOR
ritmi nedir acaba
rock and guitar - 11.02.2012 15:05:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Çile Bülbülüm ver 3 - TAB
Bunu çalmak zor mesle yni başlayanlar için b planı olmasını tercih ederim bu arada kardeş hepsi orjinal süper çaldım yarınki ninova konserimde bunu çalcaz saol valla:D
camper - 11.02.2012 14:35:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani - AKOR
29 Mayıs 2008 Perşembe tarihinde dipsoman yazmıştı: bence alakası yok buyrun bide burdan yakın "cm7", "f", "gm" orjinali budur.. gitar çalmayı öğren ! Arkadaşlar ReMaj yerine Bmin7 li de basabilirsiniz zaten remajorun ilgili sesi siminördür Noıt:gadavra83 den özür diliyorum yanlış yoruma cevap verdim..
vedat09 - 11.02.2012 14:23:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Altuğ - Yani - AKOR
01 Ağustos 2008 Cuma tarihinde gadavra83 yazmıştı: gitarla ilk çaldığım şarkı.......<br/> gitar çalmayı öğren ! Arkadaşlar ReMaj yerine Bmin7 li de basabilirsiniz zaten remajorun ilgili sesi siminördür
vedat09 - 11.02.2012 14:20:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça ver 3 - AKOR
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde rojrock yazmıştı: sarkı saba makamında olmasın :D sen hayatında hiç saba makamı dinledin mi yada saba makamının ne olduğunu biliyomusun...
sea_gitarist_19 - 11.02.2012 13:51:56
|
Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
Gm# Cm7# Dm7# Cm7# Gm# Cm7# Dm7# Geri gelecek misin ? Günahın neyse onu bilelim Gm# Cm7# Dm7# Cm7# Gm# Cm7# Dm7# Gm# Sevebilecek misin nefret gibi beni yoksa orada kal bebeğim belkide sana göre değilim Cm7# Dm7# Cm7# Dm7# Gm# Cm7# Dm7# Gm# Sen girdin hayatıma çarparken oralarda burda ki kalbimdi kanayan Cm7# Dm7# Cm7# Dm7# Gm# Cm7# Dm7# Gm# Vaz geçtim aklımdan,eşimden,dostumdan alay eder oldum sancımla
Cm7# Dm7# Hüzünlerinide al yanına “Ne olacak yanacaksan ?” Gm# Benimle yan , benimle yan Cm7# Dm7# Çok mu şaşırırsın cehenneme kar yağdırsam ? Gm# Benimle yan , benimle yan Cm7# Dm7# Hüzünlerinide al yanına ; “Ne olacak yanacaksan ?” Gm# Benimle yan , benimle yan Cm7# Dm7# Gm# Ölüm gibi acıtır seni yeniden doğduğun an
Rock And Rolll - 11.02.2012 13:17:45
|
Demolar - Benimle Yan ( Güntaç Özdemir )
Eyvallah :)
Rock And Rolll - 11.02.2012 13:17:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım ver 4 - AKOR
Tam bunları deniyordum ki versiyon degistirirken yaptıgını gördüm. Teşekkürler :) Güzel olmuş.. Sadece şu Gül bakışlım gel cümlesindeki G ve F#m akorları en sağda G-F#m şeklinde olucak
AykutF - 11.02.2012 13:17:19
|
|
|