08 Ağustos 2010 Pazar tarihinde nil(fer'man)ga' yazmıştı:ya ben nakaratında aa/yy/a/y yapıyorum.bana güzel gibi geldi.arpejini verseniz :S
GiTaR KralI - 10.02.2012 21:04:25
Rock And Rolll - 10.02.2012 20:43:24
Rock And Rolll - 10.02.2012 20:42:42
onur.hp - 10.02.2012 20:09:53
soner366 - 10.02.2012 20:06:35
gitarist_ömer10 - 10.02.2012 19:41:26
yaskobabab - 10.02.2012 19:38:41
rockçı-gitarist - 10.02.2012 19:09:58
westdenizli - 10.02.2012 19:03:03
ahmedy00 - 10.02.2012 18:37:02
ahmedy00 - 10.02.2012 18:26:23
SebebsizAşk - 10.02.2012 18:11:59