|
|
|
yabancı dilini beğendm . tebrik ederim kardeşim güzel olmuş
etiler33 - 9.02.2012 20:23:43
|
Demolar - Taner Yıldırım - Seb Gibi (Nev Cover)
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde rockçı-gitarist yazmıştı:
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde torbacısirin yazmıştı: çift ses olaynz gerçekten iyi baya ama bu şarkı bazı yerlerde kasmış söylerken yine de tebrikler ibret alıyorz şarkılarınzdan arkadaşmla :) yolunuzdayz
eyvalah sağ olasın :) evet aslında pek eğitimim yok, almak şart...her zaman yardımcı olurum. ya bizm saglam kayit cihazmz yok ama yakin zamanda geliyoruz sarkilarimzla siz kaydı nasıl yapıyosunuz? kullanılan cihazlar maliyeti vs.
torbacısirin - 9.02.2012 20:22:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Saydım ver 2 - AKOR
Arkadaşlar D'ler DM olmalı bence.. Tamam D ilede çalınıyor ama DM daha uygun oluyor.
Gitarkolick.23 - 9.02.2012 20:12:20
|
|
ses iyi gitar kayıttan heralde cok iyi değil
07050 - 9.02.2012 20:09:11
|
Demolar - Nothing Else Matters
hangi şarkı bu :D
07050 - 9.02.2012 20:00:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nick Jonas - Introducing Me - AKOR
ÜÜAAÜÜAÜA
solakgitarist97 - 9.02.2012 19:54:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 2 - AKOR
26 Kasım 2011 Cumartesi tarihinde albaynecmi yazmıştı: solosu lazım sevgili abilerim konserımız var :)
birincisi başkasının şarkısını çalmakla konser olmaz ona konser denmez cover denir ikincisi özentilik yapıcağınıza gidin şarkı besteleyin üçüncüsü grubumuz var diyosan bir grup kendi şarkısı yoksa grup değildir ok özenti olma özenli olkendi şarkılarını yapamadıktan sonra grup kurmanın anlamı yok
deniz07 - 9.02.2012 19:48:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Celine Dion - My Heart Will Go On (Titanic) - TAB
Verse olan kısmını si telinden denemenizi tavsiye ederim
mswoogle - 9.02.2012 19:44:34
|
Demolar - bir elmanın yarısı
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde storry yazmıştı: sesin çok hoş :) teşekkürler :)
lügrun - 9.02.2012 19:37:09
|
Demolar - Demir Demirkan-Kahpe
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde avenger04 yazmıştı: Ses tonun bu şarkıya gerçekten çok güzel gitmiş,hiç bir sıkıntı yok seste :D.Azcık gitarda sıkıntı gördüm o kadar :D teşekkürler :)
lügrun - 9.02.2012 19:36:11
|
Demolar - Alp AYT - Kayıp Şehir
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde tutku eren yazmıştı: güzell olmuş Tbrk x) Teşşekürrrr =)
La La La. - 9.02.2012 19:26:24
|
Demolar - Sertab Erener-Bir Varmışım Bir Yokmuşum
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: çoook çoook güzel olmuşşş sesinize gitarınıza sağlık:) çoook güçlü bi sesiniz varmış renk katmış şansınız bol müzik size yakın olsun;) çok teşekkür ederim :)
lügrun - 9.02.2012 19:23:54
|
|
|