|
|
|
olmus
burak0109 - 9.02.2012 02:24:16
|
Demolar - Snn-Gönül
başarılı ve çok güzel sesinize gitarınıza sağlıkkk :)
sessiztranzpoze - 9.02.2012 02:24:00
|
|
üşürken parçasını hiç dinlememiştim nasıl oldu bilmiyorum ama bir an duygulandım o duyguyu yakalayabilmişsin üşürken parçasına cover yaparsan hiç fena olmaz :) tabi yine sen daha iyisini bilirsin :)
quvenmGb - 9.02.2012 02:16:05
|
|
Başarılı.
gtrstokan - 9.02.2012 01:13:08
|
Demolar - Sezenler Olmuş
Teşekkür ederim :)
orangeroom - 9.02.2012 00:51:51
|
Demolar - Sezenler Olmuş
çok hoş.
gtrstokan - 9.02.2012 00:37:39
|
|
teşekkür ederim :)
quvenmGb - 9.02.2012 00:24:14
|
Demolar - Snn-Bana öyle bakma //Alt yapılı
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı: Sevgiler benden :) ağzına saglık :) Teşekkürler.
Si41 - 9.02.2012 00:12:05
|
Demolar - Snn-Gönül
08 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde bariscapt yazmıştı: Ağzına saglık.güzel yorum olmuş Teşekkrler sizinde emeğinize sağlık.. :)
Si41 - 9.02.2012 00:11:31
|
Demolar - Snn-Paramparça ( halil sezai )//Alt yapılı
Teşekkürler :)
Si41 - 9.02.2012 00:10:44
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Benden Geçti Aşk - AKOR
arkadaşlar çok güzel olmuş ellerinize sağlık... ama bana arpeji söylerseniz çok mutlu olurum..:))
Mevlut__41 - 9.02.2012 00:08:01
|
|
sobaharı yap kardesim bence bide paramparcaya arpej az gelmiş 1 tel filan fikrime göre
VendettaForV - 8.02.2012 23:29:32
|
|
|