|
|
Anketler - Gitarakor.com'a Ahmet Kaya Eklenmeli mi?
Sanat engellenemez! burda Ahmet Kaya'nın herhangi bir şarksının akorunu paylaşıyoruz diye siyaset yapmış olmuyoruz...!! Tabi anlatmak istediklerini de anlamayız..Ama bundan da önemlisi yaptığı sanattan mahrum kalırız başka bir anlamı yok.Ahmet Kaya ve sanatı değerdir..
metallica11 - 9.02.2012 15:23:43
|
Demolar - Snn-Bana öyle bakma //Alt yapılı
09 Şubat 2012 Perşembe tarihinde tutku eren yazmıştı: altyapı çok güzel sesinde güzel :)tbrk x) Teşekkrler :)
Si41 - 9.02.2012 15:12:57
|
Demolar - bir elmanın yarısı
sesin çok hoş :)
storry - 9.02.2012 15:10:05
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Milow - Ayo Technology - AKOR
Em bozuyo uyumsuzluk var !
Gitarİiİist - 9.02.2012 15:04:35
|
Demolar - Shape Of My Heart (Deneme)
07 Şubat 2012 Salı tarihinde Enkokorec yazmıştı: helal olsun sevdiğim bir şarkıdır güzel olmus söyleseydin bide :) Teşekkür ederim =) ingilizce iyi de söylerim ezberede bilirim ama telafüz edemedim yerler var hiç polemiğe girmedim bile :)
Arma - 9.02.2012 14:47:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
Hangi ritm kullanılıyor?
gitarist456 - 9.02.2012 14:36:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
Hangi ritm kullanılıyor?
gitarist456 - 9.02.2012 14:35:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Volkan Konak - Mimoza Çiçeği - AKOR
yanlış yanlış yanlışşş
dariius - 9.02.2012 14:18:45
|
Demolar - Snn-Bana öyle bakma //Alt yapılı
ımm gerçekten çok beğendm çok güzel olmuş...
storry - 9.02.2012 13:51:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Ben O Değilim - AKOR
ritim ne ?
Mevlut__41 - 9.02.2012 13:37:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim - AKOR
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde LodosLain yazmıştı:
17 Şubat 2011 Perşembe tarihinde ynscn yazmıştı:
01 Şubat 2010 Pazartesi tarihinde LodosLain yazmıştı: Tenor ses klasik gitarda bu akorlar oldukça iyi gidiyor slow rock ritmiyLe..
Belki C#m akoru değişebilir.Ben pek uyduramadım açıkcası ne kadar bilmiş konusuyosun sen kulagına o hoş geldi die doğrusu o olcak die bişey yok. orjinali C#m dir E değil Pardon ama ne tür bir özürlüsünüz, Türkçenizde sorun var sanırım.Ben de zaten ben de tenor ya da bariton sesine göre hoş durduğunu söyledim.Yanlış olduğunu filan söylemedim arkadaş haklı beyler E daha uyumlu bencede
burak5228 - 9.02.2012 13:30:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Oğuzhan Koç - Gül Ki Sevgilim - AKOR
19 Şubat 2011 Cumartesi tarihinde LodosLain yazmıştı:
17 Şubat 2011 Perşembe tarihinde ynscn yazmıştı:
01 Şubat 2010 Pazartesi tarihinde LodosLain yazmıştı: Tenor ses klasik gitarda bu akorlar oldukça iyi gidiyor slow rock ritmiyLe..
Belki C#m akoru değişebilir.Ben pek uyduramadım açıkcası ne kadar bilmiş konusuyosun sen kulagına o hoş geldi die doğrusu o olcak die bişey yok. orjinali C#m dir E değil Pardon ama ne tür bir özürlüsünüz, Türkçenizde sorun var sanırım.Ben de zaten ben de tenor ya da bariton sesine göre hoş durduğunu söyledim.Yanlış olduğunu filan söylemedim arkadaş haklı beyler E daha uyumlu bencede
burak5228 - 9.02.2012 13:30:17
|
|
|