|
|
|
Helal olsun kardeş bence herşey dört dörtlük olmuş emeğine sağlık :)
LeXTaLioN - 8.02.2012 17:13:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Inna - Feelo(se Thelo) - TÜRKÇE ÇEVİRİ
ingilizce başlangıç kısmı nobody is a sexy, değil Nothing so sexy, olacak
connor. - 8.02.2012 17:06:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım ver 3 - AKOR
B yerine Bb yapınca hafif yeniyor tabi bi sürü yerle oynamak gerekiyo o ayrı
bloodshake - 8.02.2012 17:01:34
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin ver 2 - AKOR
ritm ?
karub15 - 8.02.2012 16:52:12
|
|
kardeş batırmışsın ya çalışman gerekli
ahmetserhat - 8.02.2012 16:43:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Yalan ver 7 - AKOR
güzel güzel
rhasta - 8.02.2012 16:35:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Candan Erçetin - Yalan ver 5 - AKOR
29 Mart 2010 Pazartesi tarihinde desades yazmıştı: sizde kulak yok sanirim :D sende var mı
rhasta - 8.02.2012 16:34:48
|
Demolar - Özhan-Zifiri
gitari süper calmissin ! cok güzel söylemissin sarkiyi ...
Ugurluu - 8.02.2012 16:08:11
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler ver 3 - AKOR
ritim su
A AAYYYAYAY
dondurmacii - 8.02.2012 15:55:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Rüyanda Görsen İnanma ver 2 - AKOR
burda gördüğüm en güzel en oturmuş paylaşım bir katkıda ben bulunayım arpejine akorları basarken p-i p-i p-i yapın orjinalindede buna benzer pişe var çok tatlı oluyo
ozzen - 8.02.2012 15:25:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kurt Calleja - This Is the Night ver 2 - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Bu şarkıyı hiç bir yerde yayınlamadan ilk önce akor merkezine gönderen benim.Ama her ne hikmetse bir gün sonra diğer sitelerde yayınlanır yayınlanmaz hemen burada ohara adına çıkıyor.Anladım ki benim ya da bir başkasının bu sitede şarkı çevirisi yayınlatma şansı yok..ohara kardeşim bari bir dürüstlük yap da kaynak göster.
AhmetKadi - 8.02.2012 15:18:23
|
Demolar - Sen Cana Cansın(Erdal Çelik)
07 Şubat 2012 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
07 Şubat 2012 Salı tarihinde girl-gitarist yazmıştı: Bu şarkı çıktığında 8 yaşındaydım.Ama yıllar sonra aklıma geldi. Nakaratı tamamen aklımda kalmış. Bu ne kadar güzel bir şarkı olduğunun en güzel kanıtı sanırım. O zamanlarda da çok etkilemiş beni demek ki.Beğendiğinize çok sevindim.Çok teşekkür ederim yorumunuz için.
rica ederim ben olanı söyledim açıkçası =) bu arada yapılan bir yoruma cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver' i tıklayıp yazarsanız,yazan kişi yorumuna karşılık verildiğini bilir..aksi takdirde şans eseri sizin kaydı tekrar dinlerse görür cevabınızı... müzikli günler dilerim Teşekkürler! :-)
girl-gitarist - 8.02.2012 15:17:46
|
|
|