Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [3947]  [ 3948 ]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955] 
arkadaşım ben de amatörüm yeni başladım. ama şunu söyleyim. gerçekten olmamış. ritimle alakan yok şarkıyyla alakan yok pek :) sesini kullanmayı daha iyi öğenmen gerek ve ritim le uyumlu gitmen gerek. çalışmaların için sana yıoutube da selim ışık derslerini öneririm :) kolay gelsin.


oziriv - 7.02.2012 21:45:03

Demolar - Sevgilim - Kıraç
eyvallah kardeşim bekliyorum


by_quitar - 7.02.2012 21:36:18

Demolar - Sen Cana Cansın(Erdal Çelik)
Bu şarkı çıktığında 8 yaşındaydım.Ama yıllar sonra aklıma geldi. Nakaratı tamamen aklımda kalmış. Bu ne kadar güzel bir şarkı olduğunun en güzel kanıtı sanırım. O zamanlarda da çok etkilemiş beni demek ki.Beğendiğinize çok sevindim.Çok teşekkür ederim yorumunuz için.


girl-gitarist - 7.02.2012 21:35:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Git Bırakıp Uzaklara Git  - AKOR
'F
Ardında yaşlı gözlere kıyıp git
Dm G
Ah gün gelir oLurda pişman olup dönersen


kısımlarındaki F ve Dm akorları yanlış olmuş.


Adem AÇICI - 7.02.2012 21:26:20

Demolar - Affetmedim kendimi
Beğendim sesine sağlık


SebebsizAşk - 7.02.2012 21:17:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  - TAB
4.telin 5. perdesi ve 5.telin5. perdesine aynı anda altlı üstlü vurark baslıyor


fridayman - 7.02.2012 21:16:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  - TAB
bence 4.telin 5. ve 4.telin 5. perdesinin ikisinede üst-alt-üst vurarak başlıyor.daha sonra 4.telde 1-3-1-0 olarak üçkez çalınıyor. sonra 5.telde -3-3-3-0-5-5-5 // 3-3-3-0-1-3-0-(6.telde 3.perde sol) 5.teldeki bastığınız releri (5. perdeleri) 4.tele boş vurark yapabilirsiniz. nakarata kadar bu soloyla şarkıyı söyleyebilirsiz.sürekli üstlü sltlı iki tele vurun 4.telde nota basıyosanız 4 ve 5. tel 5 te nota basıyosanız 5 ve 6. tellere vurun yani neereyi çalıyosanz bir üstteki tele vurmayı ihmal etmeyin


fridayman - 7.02.2012 21:13:23

Akor|Tab|Söz|Nota - Mirkelam - Hatıralar  ver 7 - AKOR
Fm7 lerin yerine Fm#7 olması gerekiyor.


Adem AÇICI - 7.02.2012 21:12:17

Kulagıma hoş geliyorr :)) tebrikler , dediğiniz gibi sadece küçük bir hata var nakaratın başında


SebebsizAşk - 7.02.2012 21:10:51

Demolar - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık - Gitar Halit Aydın
emegıne saglık cok basarılı bır kayıt ;)


eraytalay - 7.02.2012 20:59:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Bu Son Olsun  ver 3 - AKOR
pimami


marbls - 7.02.2012 20:48:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Yaşıyoruz  - AKOR
3/4 ritm


rhasta - 7.02.2012 20:20:20

Sayfalar:  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [3947]  [ 3948 ]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954]  [3955] 

Anket
xlinkinparkx soruyor:
Gitarla hangi parçayı söylemeyi tercih edersiniz?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.