|
|
|
arkadaşım ben de amatörüm yeni başladım. ama şunu söyleyim. gerçekten olmamış. ritimle alakan yok şarkıyyla alakan yok pek :) sesini kullanmayı daha iyi öğenmen gerek ve ritim le uyumlu gitmen gerek. çalışmaların için sana yıoutube da selim ışık derslerini öneririm :) kolay gelsin.
oziriv - 7.02.2012 21:45:03
|
Demolar - Sevgilim - Kıraç
eyvallah kardeşim bekliyorum
by_quitar - 7.02.2012 21:36:18
|
Demolar - Sen Cana Cansın(Erdal Çelik)
Bu şarkı çıktığında 8 yaşındaydım.Ama yıllar sonra aklıma geldi. Nakaratı tamamen aklımda kalmış. Bu ne kadar güzel bir şarkı olduğunun en güzel kanıtı sanırım. O zamanlarda da çok etkilemiş beni demek ki.Beğendiğinize çok sevindim.Çok teşekkür ederim yorumunuz için.
girl-gitarist - 7.02.2012 21:35:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nezih - Git Bırakıp Uzaklara Git - AKOR
'F Ardında yaşlı gözlere kıyıp git Dm G Ah gün gelir oLurda pişman olup dönersen
kısımlarındaki F ve Dm akorları yanlış olmuş.
Adem AÇICI - 7.02.2012 21:26:20
|
Demolar - Affetmedim kendimi
Beğendim sesine sağlık
SebebsizAşk - 7.02.2012 21:17:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım - TAB
4.telin 5. perdesi ve 5.telin5. perdesine aynı anda altlı üstlü vurark baslıyor
fridayman - 7.02.2012 21:16:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım - TAB
bence 4.telin 5. ve 4.telin 5. perdesinin ikisinede üst-alt-üst vurarak başlıyor.daha sonra 4.telde 1-3-1-0 olarak üçkez çalınıyor. sonra 5.telde -3-3-3-0-5-5-5 // 3-3-3-0-1-3-0-(6.telde 3.perde sol) 5.teldeki bastığınız releri (5. perdeleri) 4.tele boş vurark yapabilirsiniz. nakarata kadar bu soloyla şarkıyı söyleyebilirsiz.sürekli üstlü sltlı iki tele vurun 4.telde nota basıyosanız 4 ve 5. tel 5 te nota basıyosanız 5 ve 6. tellere vurun yani neereyi çalıyosanz bir üstteki tele vurmayı ihmal etmeyin
fridayman - 7.02.2012 21:13:23
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mirkelam - Hatıralar ver 7 - AKOR
Fm7 lerin yerine Fm#7 olması gerekiyor.
Adem AÇICI - 7.02.2012 21:12:17
|
|
Kulagıma hoş geliyorr :)) tebrikler , dediğiniz gibi sadece küçük bir hata var nakaratın başında
SebebsizAşk - 7.02.2012 21:10:51
|
Demolar - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık - Gitar Halit Aydın
emegıne saglık cok basarılı bır kayıt ;)
eraytalay - 7.02.2012 20:59:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Karaca - Bu Son Olsun ver 3 - AKOR
pimami
marbls - 7.02.2012 20:48:03
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Yaşıyoruz - AKOR
3/4 ritm
rhasta - 7.02.2012 20:20:20
|
|
|