Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3938]  [3939]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [ 3945 ]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952] 
Demolar - sezen aksu wazgeçtim intro
çok güzel olmuş eline yüreğine sağlık....


mehmetzeki87 - 8.02.2012 12:02:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Whisky - Bak Biz Genciz  - AKOR
eline sağlık..


de hose - 8.02.2012 12:02:10

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertap Erener - Aslolan Aşktır  - AKOR
bu şarkının çalımıyla ılgılı ıpucu ıstıyorum :) mesela 6 lı 7 lı notaların basımında yardımcı olabılır mısınız bırkac cumleyle


klasikadam - 8.02.2012 11:19:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Teneke - Yine Yazı Bekleriz  - AKOR
başarılı bir çalışma gerçekten yalnız bu 5 li akorların çalımında bı kollaylık bı ıpucu onerılerınız var mı


klasikadam - 8.02.2012 10:34:10

çok güzel olmuş adrian şarkısı zor olmasına ragmen egitimsiz bi ses için iyi bir kayıt ben begendim baya....
başarılar dilerim :)İ


emrektunca - 8.02.2012 09:42:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Sagopa Kajmer & Kolera - Soğuk Küvet  - AKOR
http://www.youtube.com/watch?v=9PDobO0TcPo&feature=related bu şarkıyla tamammen uyuyor karteşim teşekkürler eline sağlık


cagatay35 - 8.02.2012 09:18:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  ver 6 - TAB
hızlı çalıncamı belli oluyor ?


cagatay35 - 8.02.2012 08:53:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  ver 4 - TAB
sonları benzemiyor ama yinede teşekkürler


cagatay35 - 8.02.2012 08:48:47

Demolar - Model - Pembe Mezarlık (Solo)
Harika ! Ellerine sağlık (;


_Echo_ - 8.02.2012 07:25:01

Sesin ve ritim pek uyumlu gitmemiş gibi gördüm ben :) Biraz daha çalışmalısın :)


_Echo_ - 8.02.2012 07:21:10

Anketler - Gitarin Rengini Değişmek İstiyorum Sese Etkisi Olur mu?
gitarın sesinde değişim olur neden dersen boya gitara yaklaşık 1mm kalınlık verecektir ve ses gitarın içerisinde boğulmaya uğrayacaktır eğer müzik kulağın çok iyiyse boyamanı önermem çünkü istediğin sesi alamazsın ve sinirlenir gitarı duvara vurursun ha kulağım iyi değil zaten yeni başladım benim için görünüş önemli diyorsan orası sana kalmış :)


quvenmGb - 8.02.2012 04:29:44

07 Şubat 2012 Salı tarihinde bodozarme yazmıştı:
Berbat..bidaha yapma böyle şeyler.. tamam mı ?
:D


quvenmGb - 8.02.2012 04:23:22

Sayfalar:  [3938]  [3939]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [ 3945 ]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952] 

Anket
BirSesBirTını soruyor:
Hangisinin sesi daha güzel sizce?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.