Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3937]  [3938]  [3939]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [ 3944 ]  [3945]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951] 
Anketler - Cort x-6 Kullanıyorsanız veya Biliyorsanız Nasıldır!?
LA DAHA NE KADAR SÖYLEYEYİM: CORTLAAR AKOOR BRAKIYOOR


fridayman - 8.02.2012 13:21:00

Anketler - Ali'nin 200 TL'si var. Ali slow rock, pop ve türküleri sever. Bunlarıda gitar ile çalmak ister. Sizce elindeki parayla aşağıdaki gitarlardan hangisini alması daha uygun olur ?
O PARAYLA BLOK FLÜT ÇAL


fridayman - 8.02.2012 13:14:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Fikret Kızılok - Aşkın Mapushane  - AKOR
C G Am
Keşke sevmemiş olsaydım

E G F Am
İçinde ben ziyan oldum

Daha güzel olur.


D.Dogan - 8.02.2012 13:12:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı  - AKOR
ritim 3/4 lük ritim a-a-y-a-y olcak


burak5228 - 8.02.2012 13:11:41

Anketler - yaratıcılık bakımından dünyanın en iyi gitaristi?
BRE ZINDIK BİLMEZMİSİNKİ YARATMAK ALLAH A MAHSUSTUR :-) { )-: D


fridayman - 8.02.2012 13:10:39

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
DEMET AKALIN GİTSİN GERİ GELMESİN


fridayman - 8.02.2012 13:07:31

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
DOĞUKAN DEMİRKOL SEYİRCİ OLARAK GİTMEYİ Mİ DÜŞÜNÜYO NE


fridayman - 8.02.2012 13:06:07

Anketler - HERMAN Lİ'yi tanı yormusunuz?
herman crespo yu tanıyorum


fridayman - 8.02.2012 13:02:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yanıbaşımdan  - AKOR
ne eb ymiş arkadaş bence ebenin yerine fayla devam etsede olur ebeyi sadece 1.perdede 4. ve 5. perdeye vurarkta olur


fridayman - 8.02.2012 12:58:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Unutmamalı  ver 4 - AKOR
eline sağlık cidden hoşuma gitti güzel olmuş.


Salmydessos - 8.02.2012 12:57:21

birader gitar iyide ses çok kaymış detone oluyorsun bnden tavsiye şarkıyı 10kere fln dinle iyi olur


@Gitarist - 8.02.2012 12:50:04

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Vurgun Yedim  - AKOR
çok güzel....


ozn - 8.02.2012 12:21:01

Sayfalar:  [3937]  [3938]  [3939]  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [ 3944 ]  [3945]  [3946]  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951] 

Anket
S60V3 soruyor:
Valencia Cg160 İleri Seviye İçin Yeterli Midir?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.