Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [ 3947 ]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde yokedici yazmıştı:
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde black_man99 yazmıştı:
01 Şubat 2012 Çarşamba tarihinde yokedici yazmıştı:
29 Ocak 2012 Pazar tarihinde black_man99 yazmıştı:
beyler yanlış orjinali bende yakın zamanda paylaşıcam saygılar...
peki senin nasıl ve kaçıncı perdeden başlıyor?
mi 3. perdeden başlıyor sözlerle kulanılan powerchordlar geçişler solo hepsi var gönderdim editör sunmadı daha ama istersen sana gönderebilirm
gönderirsen sevinirim :)
banada gönderebilirsen cok süper olur ;)


recep.iii - 7.02.2012 23:55:42

Demolar - Metallica - Nothing Else Matters
saolun arkadaşlar güzel yorumlarınız için :)


Awian - 7.02.2012 23:51:21

Demolar - Pinhani - Beni Al - Gitar Halit Aydın
Gerçekten çok güzel çalıyosun tebrikler


MyGitarist32 - 7.02.2012 23:37:58

Demolar - Ayıp Ettin
sağolun


Treble - 7.02.2012 23:26:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - When You're Gone  - AKOR
ritmi a-a yyaa iki kere aşşa yavaş vurun sonra hızlıca iki aşşa iki yukarı rock falan denemeyin orjinali budur az dinleseniz çıkarırdınız bu arada emeğe saygı güzel olmus


selosalih - 7.02.2012 23:19:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Testere  - TAB
11 Kasım 2010 Perşembe tarihinde mrsManson . yazmıştı:
olmamıs . Daha cok barbie müziğine benzemis . Helal olsun :/
sırf bunu sormak için üye oldum harbi sen çalmayı biliyormusun


nburak - 7.02.2012 23:17:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Mirkelam - Hatıralar  ver 7 - AKOR
evet aynen öyle teşekkürler gözden kaçmış orası


Edz_ - 7.02.2012 22:54:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları  - TAB
E--------------------------------------------------
B-10-10-10-11-10---8-8-8-8-10---------------
G-10-10-10---------- 9-9-9-----------------
D--------------------------------------------------
A--------------------------------------------------
E--------------------------------------------------

ARKADAŞLAR BU G-B TALELERİNE BERABER VURULACAK DEMEK :D B ARADA ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNİZE SAĞLIK


38gitarist38 - 7.02.2012 22:41:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Bilir Mi  - AKOR
O başlardaki E ler bareli A olsa daha uygun olur kardesim


Ouzh - 7.02.2012 22:41:22

Demolar - Manga Cevapsız Sorular - Gitar Halit Aydın
aynen sağlam..


bodozarme - 7.02.2012 22:27:30

Berbat..bidaha yapma böyle şeyler.. tamam mı ?


bodozarme - 7.02.2012 22:20:48

Demolar - Sen Cana Cansın(Erdal Çelik)
07 Şubat 2012 Salı tarihinde girl-gitarist yazmıştı:
Bu şarkı çıktığında 8 yaşındaydım.Ama yıllar sonra aklıma geldi. Nakaratı tamamen aklımda kalmış. Bu ne kadar güzel bir şarkı olduğunun en güzel kanıtı sanırım. O zamanlarda da çok etkilemiş beni demek ki.Beğendiğinize çok sevindim.Çok teşekkür ederim yorumunuz için.
rica ederim ben olanı söyledim açıkçası =)
bu arada yapılan bir yoruma cevap yazarken 'bu yoruma cevap ver' i tıklayıp yazarsanız,yazan kişi yorumuna karşılık verildiğini bilir..aksi takdirde şans eseri sizin kaydı tekrar dinlerse görür cevabınızı...
müzikli günler dilerim


emrektunca - 7.02.2012 21:45:26

Sayfalar:  [3940]  [3941]  [3942]  [3943]  [3944]  [3945]  [3946]  [ 3947 ]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [3954] 

Anket
bassguitarist. soruyor:
en iyi duman solosu













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.