|
|
Demolar - Şebnem Ferah - Sil Baştan
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde gAmEpLaY yazmıştı: Ağzını gererek söylemişsin tek sorun bu. dikkat edeceğim, teşekkürler ;)
rogueee - 7.02.2012 00:03:10
|
Anketler - Sizce En İyi Akustik Gitar Markası Hangisi?
takamineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee herkes ibanez demiş yamaha takamine varken bi susun amk siz
VendettaForV - 7.02.2012 00:00:09
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
06 Şubat 2012 Pazartesi tarihinde mrttnchn yazmıştı: sesinizi tonunuzu söyleyişinizi çok beğendim ancak vurgu yapılması gerekn yerleri biraz kaçak geçiyormuşsunuz gibi geldi farklı bi çalışma olmuş tebrikler kaçak geçmek zorundayım,korkuyorum tizlere çıkarken :) yorumun için sagol ;)
rogueee - 6.02.2012 23:59:50
|
Demolar - Emre Aydın - Hoşçakal
sesinizi tonunuzu söyleyişinizi çok beğendim ancak vurgu yapılması gerekn yerleri biraz kaçak geçiyormuşsunuz gibi geldi farklı bi çalışma olmuş tebrikler
mrttnchn - 6.02.2012 23:54:08
|
Demolar - Kenan Doğulu-Aşk Oyunu
28 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde casillas yazmıştı: burada bunu veriyosunuz ama bence notalarını da verin solo olsum
akorları sitede bulunuyor ordan bakabilirsiniz ben çalarken akortunu re ye çektim diye hatırlıyorum sadece o farklı olabilir müzikli günler...
emrektunca - 6.02.2012 23:52:02
|
Demolar - animal insticnt
kayıt cihazını değiştir bence sesine yazık oluyo gitarına yazık oluyo sarkıda oldukca dogru telafuz edilmis bastan sonra 4/4lük girsende hep cok hos oluyo bence öylede deneyebilirsin
VendettaForV - 6.02.2012 23:49:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yüksek Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kus Geçer - TAB
Abi tamamını çıkar ya :)
Ellerine sağlık :)
Walk - 6.02.2012 23:44:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zülfü Livaneli - Sevda Değil - AKOR
kapo 2 daha güzel oluyor
ozzygenc - 6.02.2012 23:15:58
|
Demolar - Ayıp Ettin
"R" harfini söyleyemiyorum ama bu daha çok sevimlilik katıyo... ritimde bi hızlandım parçanın en can alıcı yeri olduğu için ve ufak bi varyasyon yaptım nakaratta umarım beğenmişsinizdir. eleştirileri bekliyorum
Treble - 6.02.2012 23:09:59
|
Demolar - Ayıp Ettin
"R" harfini söyleyemiyorum ama bu daha çok sevimlilik katıyo... ritimde bi hızlandım parçanın en can alıcı yeri olduğu için ve ufak bi varyasyon yaptım nakaratta umarım beğenmişsinizdir. eleştirileri bekliyorum
Treble - 6.02.2012 23:09:59
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Duman Duman - AKOR
Çok iyi olmuş tebrikler..
mavez17 - 6.02.2012 22:55:03
|
Demolar - Halil Sezai - Olsun
cok güzel olmus arpejini yazarmısın
VendettaForV - 6.02.2012 22:39:38
|
|
|