Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [ 3960 ]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Burcu Güneş - Sahilden  - AKOR
peki bunu ritmi ne çalınma şekli ?


eyirdak - 5.02.2012 19:54:28

Demolar - Demir Demirkan-Kahpe
çok begendim ;)


rogueee - 5.02.2012 19:34:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Bahçede  ver 4 - AKOR
çok güzel olmuş tebrikler


SirronKcuhc - 5.02.2012 19:05:50

tmm ozaman nayinom :)) zaten senn sesinden istedğim zaman dinliorum :))))


Sessiz Aşık - 5.02.2012 18:53:31

Demolar - Another Lonely Day
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde bLuedncR yazmıştı:
ofiste senin parçan dönüyo sürekli.çok güzel olmuş.başarılarının devamını dilerim.
Teşekkür ederim=) İyi çalışmalar


biolab - 5.02.2012 18:36:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan  ver 3 - AKOR
akorlar tam olmuş... ritim 4/4 AY AY AY AYAY


sahinozan - 5.02.2012 17:55:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Tenlerin Seçimi  ver 2 - AKOR
ben bu akorları kullanıyorum gayet başarılı


melodimin sesi - 5.02.2012 17:53:45

Anketler - Metallica'nın Hangi Şarkısı En İyi?
1) Master of Puppets
2) Enter Sandman
3) One
4) Seek and Destroy
5) Fade to Black
İlk 5 böyle bence.


buz^_^prensesi - 5.02.2012 17:43:10

Demolar - Sevgilim - Kıraç
eline sağlık kardeşim anlayabildiğim kadarıyla iyi çamışsın zahmet olmazsa sözleri ve akorları yazabilirmisin acaba


by_quitar - 5.02.2012 17:34:42

Anketler - Metallica denilince aklınıza ilk gelen ?
Bence ne olursa olsun Metallica'nın 1983-1986 döneminde yaptıkları albümlerin ve şarkıların yerini başka hiçbir şey tutamaz. Bu yüzden alttaki yorumları yazan insanlar; bir Master of Puppets, Seek and Destroy, One... gibi şarkıları dinleyin de yorumlarınızı bir daha alalım ha?


buz^_^prensesi - 5.02.2012 17:30:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - A Acayipsin  - AKOR
gm haricinde bir sorun yok


alyaprak - 5.02.2012 17:22:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  - AKOR
evet arkadaşlar lütfen ritim nolur


eyirdak - 5.02.2012 16:34:03

Sayfalar:  [3953]  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [ 3960 ]  [3961]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967] 

Anket
YunusDiscovery soruyor:
En Güzel Türk Şarkısı ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.