|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen - Be Adam - AKOR
akorlarda hem hata var hemde eksik akorlar çok,) birdaha gözden geçir bence
onur6687 - 6.02.2012 21:53:16
|
Demolar - Birce - Ölürüm Hasretinle Cover
şimdi yazıcaklarımı eleştiri olarak al olumlu olumsuz şeyleri söylemek istiyorum :) 1. bir parçayı yavaş çalmak cover olmuyor... ritim (+) ve melodide hafif oynamalar (-) olması lazım... arada 2. ses gibi söylesen daha oş olabilirdi...
Treble - 6.02.2012 21:46:27
|
|
Ritim kısmı sert olmuş abi. Biraz daha yavaş vursaydın keşke tellere.
M.NiGhtMaREs - 6.02.2012 21:30:54
|
|
Kapodan önce akort etmekle işe başlayabilirmişsin. Ve evet sesin baya ince kalmış.
wickwoody - 6.02.2012 21:11:11
|
|
Sesin biraz ince kalmış 2 perdeye veya 1.perdeye kapo taksan daha iyi olurdu bence ama genelde güzel olmuş..
smert62 - 6.02.2012 21:10:05
|
04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde mavez17 yazmıştı: Aynen haktan gibi okumuşsun tebrikler :D nağme yakışıyor bencede :) teşekkürler kardeşim :)
etiler33 - 6.02.2012 20:44:38
|
Demolar - Son Defa..
11 Kasım 2011 Cuma tarihinde Ulaş BÜLBÜL yazmıştı: çok güzel
Teşekkürler , beğenmene sevindim..
cort_fender - 6.02.2012 20:25:53
|
Demolar - NeYLeYiM..
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Melisbaşak yazmıştı: çok güzel bi ses rengin var . Teşekkür ederim melis, beğenmene sevindim =)
cort_fender - 6.02.2012 20:16:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım ( Versiyon 2 ) - TAB
çok güzel olmuş emeğine sağlık....
MyT - 6.02.2012 20:01:20
|
Demolar - Halil Sezai - Olsun
eline sesine sağlık güzel olmş
kaanaltunok - 6.02.2012 19:56:39
|
Demolar - Şebnem Ferah - Sil Baştan
Ağzını gererek söylemişsin tek sorun bu.
gAmEpLaY - 6.02.2012 19:47:50
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Duydun Mu ver 2 - AKOR
NC ne demek
1025 - 6.02.2012 19:45:38
|
|
|