Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [ 3954 ]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen - Be Adam  - AKOR
akorlarda hem hata var hemde eksik akorlar çok,) birdaha gözden geçir bence


onur6687 - 6.02.2012 21:53:16

Demolar - Birce - Ölürüm Hasretinle Cover
şimdi yazıcaklarımı eleştiri olarak al olumlu olumsuz şeyleri söylemek istiyorum :) 1. bir parçayı yavaş çalmak cover olmuyor... ritim (+) ve melodide hafif oynamalar (-) olması lazım... arada 2. ses gibi söylesen daha oş olabilirdi...


Treble - 6.02.2012 21:46:27

Ritim kısmı sert olmuş abi. Biraz daha yavaş vursaydın keşke tellere.


M.NiGhtMaREs - 6.02.2012 21:30:54

Kapodan önce akort etmekle işe başlayabilirmişsin. Ve evet sesin baya ince kalmış.


wickwoody - 6.02.2012 21:11:11

Sesin biraz ince kalmış 2 perdeye veya 1.perdeye kapo taksan daha iyi olurdu bence ama genelde güzel olmuş..


smert62 - 6.02.2012 21:10:05

04 Şubat 2012 Cumartesi tarihinde mavez17 yazmıştı:
Aynen haktan gibi okumuşsun tebrikler :D nağme yakışıyor bencede :)
teşekkürler kardeşim :)


etiler33 - 6.02.2012 20:44:38

Demolar - Son Defa..
11 Kasım 2011 Cuma tarihinde Ulaş BÜLBÜL yazmıştı:
çok güzel
Teşekkürler , beğenmene sevindim..


cort_fender - 6.02.2012 20:25:53

Demolar - NeYLeYiM..
27 Aralık 2011 Salı tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
çok güzel bi ses rengin var .
Teşekkür ederim melis, beğenmene sevindim =)


cort_fender - 6.02.2012 20:16:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Unutamadım ( Versiyon 2 )  - TAB
çok güzel olmuş emeğine sağlık....


MyT - 6.02.2012 20:01:20

Demolar - Halil Sezai - Olsun
eline sesine sağlık güzel olmş


kaanaltunok - 6.02.2012 19:56:39

Demolar - Şebnem Ferah - Sil Baştan
Ağzını gererek söylemişsin tek sorun bu.


gAmEpLaY - 6.02.2012 19:47:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Duydun Mu  ver 2 - AKOR
NC ne demek


1025 - 6.02.2012 19:45:38

Sayfalar:  [3947]  [3948]  [3949]  [3950]  [3951]  [3952]  [3953]  [ 3954 ]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961] 

Anket
Levon soruyor:
Masterworks Akustik Gitar Çok İyi Midir ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.