|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Kaybettim ver 2 - AKOR
ritim 8/8 rock arkadaşlar
VaLeNCi-a - 5.02.2012 16:32:36
|
Demolar - Another Lonely Day
ofiste senin parçan dönüyo sürekli.çok güzel olmuş.başarılarının devamını dilerim.
bLuedncR - 5.02.2012 15:53:34
|
|
çok güzel söylemişsin.... tebrikler... yalnız güzel bir akustik gitar ve çok daha iyi bir ses kaydıyla mükemmel olacağına da inancım tam ;)
zei - 5.02.2012 15:42:53
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Ayrıldık İşte - AKOR
arkadaşlar benm kulladığım ritim aslında tam uyuyor isterseniz alın AYXYAYYYXYAY 4/4'LÜĞE benzer bir ritim
DeLi GeNçLiK - 5.02.2012 15:10:38
|
Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Hababam Sınıfı Hüzün Müziği - TAB
24 Temmuz 2011 Pazar tarihinde yorumsuz1 yazmıştı: E---12t------7t----8--10----8--7--5------4--------4---5--7-------------4--5--4--5--7 B-------------------------------------------------6------------------------------------------
E--12---7---8--10--8---7--5-------4------------------------------------------------------ B----------------------------------------------6-----3----5----------------------------------
bir de bunu dene bakalım... Çok güzel kardeşim kulağına sağlık en iyisi bu bence.
McNebuLa - 5.02.2012 14:55:12
|
Demolar - Haluk Levent - Anlasana (Enstrümantal)
Orginal akorlarıyla çalmak isterseniz buyrun;
Am C Kendimi esir aldım G Fmaj7 Çalmadı yine telefonlar Am C Alışırım sanmıştım G Fmaj7 Yüreğimde sancım var
Dm Am Gel etme nazlı güneş Dm Am Sensin gönlüme eş G Em Am Beni biraz anlasana Dm Am Ölürüm aşkına yar
Dm Am Ölürüm diyar diyar G Em Am Beni biraz anlasana C Dm Am G Em Am Ooooof sarıl bana, beni biraz anlasana
yametal05 - 5.02.2012 14:33:03
|
Demolar - Hayalet Sevgilim
Teşekkürler :D
avenger04 - 5.02.2012 14:28:13
|
Demolar - Hayalet Sevgilim
gayet güzel :)
NaamLoVeR - 5.02.2012 14:24:29
|
|
:) haklısın nayinom ama benim arkadaşa vokal yapmam daha mantıklıydı yapcak bişey yok :) :)
zamansızım - 5.02.2012 14:24:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık ver 3 - AKOR
Akor üstteki 3 tele vurun biraz bekledikten sonra alttaki üçtele vurmaya çalışın ve ya hepsine birden wurun sanra AYAY olucak şu 3 tele vurma işine bi şey deniodu unuttum ondan böle yaZdım A=aşağı Y= yukarı
İkilem2 - 5.02.2012 13:38:19
|
Demolar - yaz aşkım
benim çok hoşuma gitti tebrik ederim orijinal bi ses ..
artest8 - 5.02.2012 13:32:52
|
Demolar - çok özlüyorum seni
nakaratının tizliği çok hoşuma gitti teebrik ederim ..
artest8 - 5.02.2012 13:23:19
|
|
|