Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [ 3961 ]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967]  [3968] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Kaybettim  ver 2 - AKOR
ritim 8/8 rock arkadaşlar


VaLeNCi-a - 5.02.2012 16:32:36

Demolar - Another Lonely Day
ofiste senin parçan dönüyo sürekli.çok güzel olmuş.başarılarının devamını dilerim.


bLuedncR - 5.02.2012 15:53:34

çok güzel söylemişsin.... tebrikler... yalnız güzel bir akustik gitar ve çok daha iyi bir ses kaydıyla mükemmel olacağına da inancım tam ;)


zei - 5.02.2012 15:42:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Ayrıldık İşte  - AKOR
arkadaşlar benm kulladığım ritim aslında tam uyuyor isterseniz alın AYXYAYYYXYAY 4/4'LÜĞE benzer bir ritim


DeLi GeNçLiK - 5.02.2012 15:10:38

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Hababam Sınıfı Hüzün Müziği  - TAB
24 Temmuz 2011 Pazar tarihinde yorumsuz1 yazmıştı:
E---12t------7t----8--10----8--7--5------4--------4---5--7-------------4--5--4--5--7
B-------------------------------------------------6------------------------------------------


E--12---7---8--10--8---7--5-------4------------------------------------------------------
B----------------------------------------------6-----3----5----------------------------------


bir de bunu dene bakalım...
Çok güzel kardeşim kulağına sağlık en iyisi bu bence.


McNebuLa - 5.02.2012 14:55:12

Demolar - Haluk Levent - Anlasana (Enstrümantal)
Orginal akorlarıyla çalmak isterseniz buyrun;


Am C
Kendimi esir aldım
G Fmaj7
Çalmadı yine telefonlar
Am C
Alışırım sanmıştım
G Fmaj7
Yüreğimde sancım var

Dm Am
Gel etme nazlı güneş
Dm Am
Sensin gönlüme eş
G Em Am
Beni biraz anlasana
Dm Am
Ölürüm aşkına yar

Dm Am
Ölürüm diyar diyar
G Em Am
Beni biraz anlasana
C Dm Am G Em Am
Ooooof sarıl bana, beni biraz anlasana


yametal05 - 5.02.2012 14:33:03

Demolar - Hayalet Sevgilim
Teşekkürler :D


avenger04 - 5.02.2012 14:28:13

Demolar - Hayalet Sevgilim
gayet güzel :)


NaamLoVeR - 5.02.2012 14:24:29

:) haklısın nayinom ama benim arkadaşa vokal yapmam daha mantıklıydı yapcak bişey yok :) :)


zamansızım - 5.02.2012 14:24:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  ver 3 - AKOR
Akor üstteki 3 tele vurun biraz bekledikten sonra alttaki üçtele vurmaya çalışın ve ya hepsine birden wurun sanra AYAY olucak şu 3 tele vurma işine bi şey deniodu unuttum ondan böle yaZdım A=aşağı Y= yukarı


İkilem2 - 5.02.2012 13:38:19

Demolar - yaz aşkım
benim çok hoşuma gitti tebrik ederim orijinal bi ses ..


artest8 - 5.02.2012 13:32:52

Demolar - çok özlüyorum seni
nakaratının tizliği çok hoşuma gitti teebrik ederim ..


artest8 - 5.02.2012 13:23:19

Sayfalar:  [3954]  [3955]  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [ 3961 ]  [3962]  [3963]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967]  [3968] 

Anket
atelente soruyor:
Blues Mu Jazz Mı?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.