Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [ 3963 ]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970] 
05 Şubat 2012 Pazar tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı:
daha iyi bit kayıt daha güzel dinlenme şansı.gitari birtaz daha geri plana almak lazım.
Bir dahaki kaydımda,bunu göz önüne alacağım,teşekkür ederim.


TeaOnTue - 5.02.2012 09:14:18

daha iyi bit kayıt daha güzel dinlenme şansı.gitari birtaz daha geri plana almak lazım.


terliksihayvan7 - 5.02.2012 09:12:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Neşet Ertaş - Neredesin Sen  ver 2 - AKOR
harika olmus emeğine sağlık


Si.BeMoL - 5.02.2012 03:39:58

tamamen detone gitmişsin. baya çalışman gerek dostum. sesin üzerine git


Ayclone - 5.02.2012 02:56:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - O  - AKOR
ritim : AA Y Y AY A şeklinde yapılabilir


efes94 - 5.02.2012 02:51:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Joaquín Rodrigo - Rodrigo  - TAB
hocam helal olsun harbiden


rockbysezerx - 5.02.2012 02:27:55

Amatör demoların bulunduğu sayfada olduğumuz için kayıt kalitesinin çok önemi yok ancak bilgisayardan kaydettiğinizi düşünerek öneride bulunmak istedim. Tebrik ediyor, başarılarınızın devamını diliyorum :)


duman_anıl - 5.02.2012 01:52:34

05 Şubat 2012 Pazar tarihinde duman_anıl yazmıştı:
güzel :) ancak mikrofonun sesi direk yükseltilerek alınmış bunun yerine sesi kaydedip sonradan amplifikasyon işlemini yaparsanız daha verimli ses alabilirsiniz.(Burda db değerinin fazla olması gitarın basslarının gürültülü çıkarıyor.)Bunun dışında birde bir yerde biraz gitmiş ses bunun için kayıttan ve giden sesten 0,5 puan kırıyorum 4,5 bence :)
Yorumunuz için teşekkür ederim :) Hiç profesyonel olmayan bir telefon kaydıydı,bunun için tüm kulaklardan özür diliyorum :)


TeaOnTue - 5.02.2012 01:48:03

güzel :) ancak mikrofonun sesi direk yükseltilerek alınmış bunun yerine sesi kaydedip sonradan amplifikasyon işlemini yaparsanız daha verimli ses alabilirsiniz.(Burda db değerinin fazla olması gitarın basslarının gürültülü çıkarıyor.)Bunun dışında birde bir yerde biraz gitmiş ses bunun için kayıttan ve giden sesten 0,5 puan kırıyorum 4,5 bence :)


duman_anıl - 5.02.2012 01:40:29

Demolar - Serdar Can - Benimle Yan(Güntaç Özdemir)
çok başarılı sesine sağlık


eyirdak - 5.02.2012 01:16:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Köprüaltı  - GP3
0 alaka bence :) köprüaltı'nın jazz tarzı olmuş :D


askin03 - 5.02.2012 01:13:35

Güncelleyerek daha güzel olmuş.


gtrstokan - 5.02.2012 00:42:18

Sayfalar:  [3956]  [3957]  [3958]  [3959]  [3960]  [3961]  [3962]  [ 3963 ]  [3964]  [3965]  [3966]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970] 

Anket
nalbant206 soruyor:
Metallica?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.