|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İlhan Şeşen - Gördüğüme Sevindim - AKOR
Em G C G YERLERİNDEN HATIRALAR.. HATIRALAR…UNUTULMAZ
C G DUYGULARIMA ESİR OLUYORUM F Em SENİ GÖRÜNCE Am G İNSAN BİR KERE Mİ YANIYOR F Em BİR KERE SEVİNCE C G RUH BEDENDEN AYRILIYOR F Em CEKİMİNE GİRDİM Am G BİR KERE DAHA YANDIM AMA CANIM F Em GÖRDÜĞÜME SEVİNDİM…
ardıl - 4.02.2012 11:58:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıfır Km - Zalim - AKOR
bu sarkının ortasındakı solo varmı kardes acaba sende
hayalet55 - 4.02.2012 11:57:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Yas - AKOR
ya soloları nerde kardes bu sarkıların
hayalet55 - 4.02.2012 11:54:20
|
Anketler - Hangisi En İyi American Rock Grubu
metallica rock mı yapıyor
orkun44 - 4.02.2012 11:37:15
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Nothing Else Metters - AKOR
çok iyi olmuş girişteki solo nası olacak ben çıkaramadım
fridayman - 4.02.2012 11:15:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Belki Birgün Özlersin ver 2 - AKOR
:)))
mawisis - 4.02.2012 10:03:56
|
Demolar - tarkan unutmamalı
Tebrıkler. başarılı.
gtrstokan - 4.02.2012 01:32:37
|
Demolar - Özgün- Aşk çiçeği
Tebrıkler. başarılı.
gtrstokan - 4.02.2012 01:30:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Mayın Tarlası - AKOR
10 Temmuz 2011 Pazar tarihinde berkbrr yazmıştı: ritim ayyayyay rock ritmi sen gitarı sizin bakkaldanmı ögrendin :D olmuyo öyle kardesim nasıl uydurdun öyle
VendettaForV - 4.02.2012 00:23:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Sevdan Bir Ateş - AKOR
İNTRO İÇİN KAPOYA LÜZUM YOK BENCE. BKZ. kalın mi teline bi kez vur ve başla -----------3------------- 1.tel ---0--0-- 1.tel c akoruyla ----------3-3--3--1--0- 2.tel ------0------------------ 2.tel --0------ 2.tel birkez 4/4 ------2----------------- 3.tel ----0-------------------- 3.tel -0------ 3.tel ölçülü arpj ---0-------------------- 4.tel --3--------------3-2-0-- 6.tel (em- ) (p-i-m-i-a-i-m-i) (d) = ((!)) (g)
( sevdan bir ateş, oldubendeee.................................................)
---------0--0--0------ 2.tel am akoruyla yukardaki d akorunun ---------0------ 1.tel ------0------------0--- 3.tel birkez 4/4 tabının aynısı -------0-------- 2.tel ---0------------------- 6.tel ölçülü arpej ------0--------- 3.tel (em) (d) = ((!)) ---0------------- 6.tel (6. teldki mi bi önceki G akorundaki mi nin devamıdır ona vurma!) ( goynlüm bi deli, coştu sendeee.................................)
fridayman - 4.02.2012 00:17:35
|
03 Şubat 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı: Kardeşim öncelikle kendi besteni yapmışsın bu müthiş bişey.. Ve suan piyasadaki birçok şarkıdan güzel olmuş bence.. Sözleri başka bi güzel. Sesin zaten çok güzel.. Yalnız benim kulağıma ters gelen tek yer "tutuşuyor bedenimdeeeee" derken sonunda tiz çıkmışsın ama sanki boşlukta kalmış gibi geldi bana.. yani havada kalmış orası .. eleştri herzaman kendini geliştirmene yardımcı olur diyorum ve tekrar tebrik ediyorum.. çok teşekkür ederim kardeşim çok sağol düzelteceğim ...
etiler33 - 4.02.2012 00:16:09
|
|
Aynen haktan gibi okumuşsun tebrikler :D nağme yakışıyor bencede :)
mavez17 - 4.02.2012 00:05:05
|
|
|