|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zerrin Özer - Gönül ver 2 - AKOR
alakası yok
toprakgultekin - 3.02.2012 15:32:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Seksendört - Ölürüm Hasretinle - AKOR
olmuş süper bide intro yu ekleseydin iyi olurdu
ibrhm_krlı - 3.02.2012 15:21:31
|
Demolar - Snn-Susma veda ederken..
çok güzel olmuş :)
ımmortallove - 3.02.2012 14:48:33
|
|
yorumlarınız için teşekkür ederim. Söylediklerinizi dikkate alıcam.
ferdi269 - 3.02.2012 14:45:37
|
Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde by_CEA yazmıştı:
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde yusuf TERZİ yazmıştı: solosu ne bunun solosunu çıkarmadım henüz tamam kardeşim
yusuf TERZİ - 3.02.2012 14:30:22
|
Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
kardeşim sesinde güzel çalışında 10 numarasın :D
yusuf TERZİ - 3.02.2012 14:25:43
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cevdet Bağca - Bilesin ver 3 - AKOR
orjinal tondur eline sağlık
gıtarpro07 - 3.02.2012 14:02:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 3 - AKOR
<font class="print_song">Am Em<br/> Sana bi söz yazdım bugün yolladım rüzgarla<br/> <br/> Fm Cm Em<br/> İçinde gözyaşı vardı küçücük bir kadınla<br/> Am Em Fm Cm-Em<br/> ayyy ayyy ayyy aayyy<br/> <br/> <br/> Şeklinde denemenizi tavsiye ederim. </font> <pre style="color: black; font-family: courier new;"> </pre>
myasinay - 3.02.2012 13:59:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Bahar Gözlüm - AKOR
Am Gözlerin bir yeşil bahçe Em Sensiz olmak bir işkence Fm Dayanamam sen gidince Cm Em Ölürüm ben BAHAR GÖZLÜM..
Şeklinde daha güzel olacaktır. Ben öyle çalıyorum. Kapo 3 deniyebilirsiniz.
myasinay - 3.02.2012 13:53:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
11 Nisan 2011 Pazartesi tarihinde çifte kavrulmuş yazmıştı: Am akoru F akoru alacak orada bi yanlışlık var.... Akorlar doğrudur arkadaşım şarkıyla birlikçe çal :) Hayır ben Am akoru yerine F akoru olcak diyen arkadaşıma katılıyorum. Gitar hocamla birlikte baktık. O da F akoru olacağını söyledi. Akorlar ayrıca doğru değil. Yani hepsi doğru ama Am yerine F olacak. Sen moderatör müsün admin misin nesin ? Şarkıyla birlikte çaldım. Doğur düzgün bişe olmadı part 1 de. Bnce AM yrine F akoru olacaktır . Nokta !
xGiTaRHeRox Teşekkürler ...
xGiTaRHeRox - 3.02.2012 13:33:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
Evet ilk baştaki yerlerde AM yerine F akoru olacaktır bana göre. Ve vitim vals ritim. Vals ritmi bilmeyen arkadaşlar için söylüyorum. A (Biraz bekle gerçekten çok az bekle) AYAY böyle olacak. A AYAY .
xGiTaRHeRox Teşekkürler .... Elinize sağlık ...
xGiTaRHeRox - 3.02.2012 13:31:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Dj Akman - Apaçi Müziği - TAB
ya bunu sonu bi garip olmuş gibi
Serhat16 - 3.02.2012 13:30:43
|
|
|