|
|
Demolar - Pembe Mezarlık
Bence güzel olmuş
sobe1076 - 2.02.2012 23:59:51
|
Anketler - Size Göre Şuanki En Popüler Gitar Türü?
Klasiği gören alıyo. Oyuncak gibi yani :D
buz^_^prensesi - 2.02.2012 23:58:58
|
Demolar - Another Lonely Day
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde tutku eren yazmıştı:
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: valla yarışıyor bazıları benimle adaş yarışmaya çalışıyor daha dogrusu :D ellerine sağlık onceden de biliyordum ama bir kez daha tebrik edilmesi gerek :D dediğim gibi kulağımdan müzik girdi bugün huzurla uyuyabilirim ;) çatlamayınız orda ilk yorumu yapamadım diye. :) sayfa sevgili biolab ın olmasa bu muhabbeti uzatırdım lakin ona ve müziğine saygımdan size diyorum ki let the game begin....
emrektunca - 2.02.2012 23:58:53
|
Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
hard system :D
ukalagitarci - 2.02.2012 23:45:03
|
Demolar - Another Lonely Day
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: valla yarışıyor bazıları benimle adaş yarışmaya çalışıyor daha dogrusu :D ellerine sağlık onceden de biliyordum ama bir kez daha tebrik edilmesi gerek :D dediğim gibi kulağımdan müzik girdi bugün huzurla uyuyabilirim ;) çatlamayınız orda ilk yorumu yapamadım diye. :)
tutku eren - 2.02.2012 23:19:46
|
Anketler - Gitarınızın Bir İsmi Varsa Bu Bir....
küçük joe :D
ukalagitarci - 2.02.2012 23:13:37
|
Demolar - Another Lonely Day
valla yarışıyor bazıları benimle adaş yarışmaya çalışıyor daha dogrusu :D ellerine sağlık onceden de biliyordum ama bir kez daha tebrik edilmesi gerek :D dediğim gibi kulağımdan müzik girdi bugün huzurla uyuyabilirim ;)
emrektunca - 2.02.2012 23:07:35
|
Demolar - Bir kaç beden önce
güzeel :)
ŞeßnemM - 2.02.2012 23:02:28
|
Demolar - Another Lonely Day
ilk yıldızlar bnden çookk güzellll :)))
tutku eren - 2.02.2012 22:59:53
|
|
Ben en güzeli bir cover koyayım şimdi hatta yüklüyorum:) Bunu kaldırıp onu koyacağım. O hem daha temiz ve bu şarkının biraz daha özene ihtiyacı var:) Ait olduğu yer/şey kadar değerli olması için:)
biolab - 2.02.2012 22:55:26
|
Demolar - Ahmet - Yine Yazı Bekleriz
tebrikler güzel olmuş. özellikle iyi çalıyorsun..
mavez17 - 2.02.2012 22:42:19
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Alışmak Zorundayım ver 3 - AKOR
:D tek kelimeyle harika ama herkesin söylediği gibi Fm ler F#m olcak
dilaysu - 2.02.2012 22:40:14
|
|
|