Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973]  [3974]  [3975]  [ 3976 ]  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983] 
Demolar - Pembe Mezarlık
Bence güzel olmuş


sobe1076 - 2.02.2012 23:59:51

Anketler - Size Göre Şuanki En Popüler Gitar Türü?
Klasiği gören alıyo. Oyuncak gibi yani :D


buz^_^prensesi - 2.02.2012 23:58:58

Demolar - Another Lonely Day
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde tutku eren yazmıştı:
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
valla yarışıyor bazıları benimle adaş yarışmaya çalışıyor daha dogrusu :D
ellerine sağlık onceden de biliyordum ama bir kez daha tebrik edilmesi gerek :D
dediğim gibi kulağımdan müzik girdi bugün huzurla uyuyabilirim ;)
çatlamayınız orda ilk yorumu yapamadım diye. :)
sayfa sevgili biolab ın olmasa bu muhabbeti uzatırdım lakin ona ve müziğine saygımdan size diyorum ki let the game begin....


emrektunca - 2.02.2012 23:58:53

Anketler - Kurduğumuz Hard Rock Grubuna İsim Öneriniz Nedir?
hard system :D


ukalagitarci - 2.02.2012 23:45:03

Demolar - Another Lonely Day
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
valla yarışıyor bazıları benimle adaş yarışmaya çalışıyor daha dogrusu :D
ellerine sağlık onceden de biliyordum ama bir kez daha tebrik edilmesi gerek :D
dediğim gibi kulağımdan müzik girdi bugün huzurla uyuyabilirim ;)
çatlamayınız orda ilk yorumu yapamadım diye. :)


tutku eren - 2.02.2012 23:19:46

Anketler - Gitarınızın Bir İsmi Varsa Bu Bir....
küçük joe :D


ukalagitarci - 2.02.2012 23:13:37

Demolar - Another Lonely Day
valla yarışıyor bazıları benimle adaş yarışmaya çalışıyor daha dogrusu :D
ellerine sağlık onceden de biliyordum ama bir kez daha tebrik edilmesi gerek :D
dediğim gibi kulağımdan müzik girdi bugün huzurla uyuyabilirim ;)


emrektunca - 2.02.2012 23:07:35

Demolar - Bir kaç beden önce
güzeel :)


ŞeßnemM - 2.02.2012 23:02:28

Demolar - Another Lonely Day
ilk yıldızlar bnden çookk güzellll :)))


tutku eren - 2.02.2012 22:59:53

Ben en güzeli bir cover koyayım şimdi hatta yüklüyorum:) Bunu kaldırıp onu koyacağım. O hem daha temiz ve bu şarkının biraz daha özene ihtiyacı var:) Ait olduğu yer/şey kadar değerli olması için:)


biolab - 2.02.2012 22:55:26

Demolar - Ahmet - Yine Yazı Bekleriz
tebrikler güzel olmuş. özellikle iyi çalıyorsun..


mavez17 - 2.02.2012 22:42:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Alışmak Zorundayım  ver 3 - AKOR
:D tek kelimeyle harika ama herkesin söylediği gibi Fm ler F#m olcak


dilaysu - 2.02.2012 22:40:14

Sayfalar:  [3969]  [3970]  [3971]  [3972]  [3973]  [3974]  [3975]  [ 3976 ]  [3977]  [3978]  [3979]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983] 

Anket
AcousticJiCan soruyor:
Avril Lavigne Türkiye'ye gelsin mi?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.