Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3965]  [3966]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [ 3972 ]  [3973]  [3974]  [3975]  [3976]  [3977]  [3978]  [3979] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Anlatmalıymış Meğer  - AKOR
orjinal ton tebrikler


dualityx - 3.02.2012 19:18:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Edip Akbayram - Değmen Benim  ver 5 - AKOR
dostum işte buur bu şarkının orjinal tonu budur eline sağlık şarkının gamı G#hicaz


dualityx - 3.02.2012 19:12:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Öyle Bir Geçer Zaman Ki  ver 2 - AKOR
dostum eline sağlık nihayet orjinol tonda gitardan anlayan birine rastladıım için çok mutluyum diğer akorlara bakıyorum da bunlar ne çalıyo acaba gitar mıo mızıkamı her şarkıya em am bıkkınlık geldi


işte budur


dualityx - 3.02.2012 19:08:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Bir Teselli  - AKOR
yanlıs baboli ton yanlıs sarkı dm den baslar bb gm am diye devam eder bu şekilde çalarsanız güzelim şarkıyı katledersiniz


dualityx - 3.02.2012 19:01:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Emilia - Big Big World  - AKOR
çok güzel olmuş...


siyahlale - 3.02.2012 18:56:36

Kendını bı odaya kitle orda söyle yavaş yavaş erirsin


Poseidon52 - 3.02.2012 18:40:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Benden Geçti Aşk  - AKOR
bana doğru geldi ama em yi fm ye göre giderek tranzpoze edince de hoş oldu


yalnızşarkı - 3.02.2012 18:23:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Göksel - Günün Birinde(intro)  - TAB
gitarla yapılmaz diye bir şey yokta si telinde 1 den 8 e gitmek mantıklı mı şaka mı yapıyorsunuz.


yalnızşarkı - 3.02.2012 18:17:09

Demolar - Pinhani - Bir Anda
Gitarı cok zorluyosun be kardeşm biraz daha yavaş tonda çalsan daha iyi olcak.


quitar_ibrahim - 3.02.2012 18:15:19

ses hiç tutmamış ama devam her şey müzik için :)


tugay16 - 3.02.2012 18:12:23

Demolar - emre aydın bu kez anladım
Tebrik ederim, kulak iyi. :) Gitar daha da gelişecektir ve kanal kayıt seviyenin yükseldiğini gösterir...


ramazangun - 3.02.2012 17:38:12

Demolar - Halil Sezai - Paramparça (by_CEA)
03 Şubat 2012 Cuma tarihinde yusuf TERZİ yazmıştı:
kardeşim sesinde güzel çalışında 10 numarasın :D
teşekkür ederim yusuf kardeş


by_CEA - 3.02.2012 15:36:59

Sayfalar:  [3965]  [3966]  [3967]  [3968]  [3969]  [3970]  [3971]  [ 3972 ]  [3973]  [3974]  [3975]  [3976]  [3977]  [3978]  [3979] 

Anket
gfbalihan soruyor:
Hangi ibanez metal muzik icin daha verimli (ucuz fiyat icin)








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.