02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı: eskiden dinledigim kayıtlarına göre gelişme var tebrik ederim senkron daha iyi olmuş ama sarkıyı sesine transpoze etmemişssin biraz zorlamış detonler oluşmuş sesine göre ayarlayıp çalarsan eminim güzel birşeyler olacak başarılar ;)
saol yorumun için :) ya trasnpoze yapsam da bende deton olur heralde sorun ses de gibi :)
Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - One - TAB
sen çıkarmamışsın diyenler önemli olan bu sitede olabildiğince çok şarkının bulunabileceği bi kaynak olması bunu unutmayın