Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3972]  [3973]  [3974]  [3975]  [3976]  [3977]  [3978]  [ 3979 ]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986] 
Demolar - Murat Dalkılıç-MERHABA MERHABA
çok güzel gerçekten ..


artest8 - 2.02.2012 20:34:24

Anketler - en çok sevdiğiniz sanatçı
yanlış yazmışsın haykoyu :D


ukalagitarci - 2.02.2012 20:18:46

Demolar - Pembe Mezarlık
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde gitaristt38 yazmıştı:
birader tebrik ederim.. kaç yıldır çalıyorsun?
öyle usta değilim ya 3 senedir falan sadece bu şarkıya biraz fazla uğraştım galiba gene de çok ii değil..


artest8 - 2.02.2012 20:17:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Beni Aşka İnandır  - SÖZ
Akorlarını göndermiştim siteye yönetici arkadaşlar hala yayınlamadılar..


EvilCraft - 2.02.2012 20:16:32

Demolar - Pembe Mezarlık
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde gitaristrh yazmıştı:
arkadaki cızırtı ne öyle :
ses kaydı kalitesiz olunca yapacak bi şey yok :)


artest8 - 2.02.2012 20:15:53

Demolar - ikimizin yerine
02 Şubat 2012 Perşembe tarihinde emrektunca yazmıştı:
eskiden dinledigim kayıtlarına göre gelişme var tebrik ederim senkron daha iyi olmuş ama sarkıyı sesine transpoze etmemişssin biraz zorlamış detonler oluşmuş sesine göre ayarlayıp çalarsan eminim güzel birşeyler olacak
başarılar ;)
saol yorumun için :) ya trasnpoze yapsam da bende deton olur heralde sorun ses de gibi :)


artest8 - 2.02.2012 20:12:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - One  - TAB
sen çıkarmamışsın diyenler önemli olan bu sitede olabildiğince çok şarkının bulunabileceği bi kaynak olması bunu unutmayın


SirronKcuhc - 2.02.2012 20:07:05

helal olsun laz güzeli :)


alieder - 2.02.2012 20:05:42

Demolar - İstanbul`da Sonbahar (Amatör)
çoook güzel bi çalışma olmuş sesinize,gitarınıza sağlık..


sessiztranzpoze - 2.02.2012 19:56:25

Demolar - Ankara
çook güzeeell sesine yüreğine gitarına sağlık dostum ;)


sessiztranzpoze - 2.02.2012 19:54:34

Demolar - Selvi Boylum Al Yazmalım
çok güzel olmuş yoruz.arkadaşım.Yeni demolar bekli


zekmaster - 2.02.2012 19:54:06

Anketler - Sizce bir okul konserinde akustik bir gitarla hangi şarkı beğenilmek üzere sololanmalıdır? :D:D
system of a down lonely day mükemmeldir :D


ukalagitarci - 2.02.2012 19:53:20

Sayfalar:  [3972]  [3973]  [3974]  [3975]  [3976]  [3977]  [3978]  [ 3979 ]  [3980]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986] 

Anket
diyez9 soruyor:
Bedava İki Bilet Kazandınız Hangi Konseri Tercih Edersiniz?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.