|
|
|
güzel
orkun44 - 2.02.2012 19:45:47
|
çıkman gerek diyecektim
kripp - 2.02.2012 19:38:13
|
|
nakaratta dike çıkman ama genel olarak iyi tebrikler
kripp - 2.02.2012 19:36:41
|
Demolar - Snn-Gitmeseydin
arkadaşım öncelikle seçtiğin parçayı çok begendim ses tonun güzel ve çoğu parçayı rahatlıkla söyleyebilecek bi sesin var,şarkı söylerken sesin kayabilir bu çok doğal kimse mukemmel değildir sanatçılarda yaşayabiliyor bunu sakın kafana takma şarkı söyleye söyleye en aza indirirsin zaten bunu..akustık çalmişsın gitarının tonuda hoş fakat penayla değilde tırnaklarını uzatıpta çalmanı öneririm böylece çok daha hoş bi ses alırsın..kalından inceye geçerken iyisin lakın inceden kalına geçerken sesine biraz daha hakim olmalısın özellikle yabancı parçaları okursan bunu önlersin çünkü yabancı parçalarda kalından inceye geçişler ve inceden kalına geçişler daha fazla oluyor..ritim eşliğinde söylerken akorların yerlerini o an için şaşırabiliyoruz bunu için akor egzersizlerini öneririm kesmeli ritmin çok çok güzel :) tebrik ediyorum seni arkadaşım yolun açık olsun :))
secretangel<3 - 2.02.2012 19:22:59
|
Demolar - Selvi Boylum Al Yazmalım
tebrikler
scardick - 2.02.2012 19:14:34
|
Demolar - ikimizin yerine
eskiden dinledigim kayıtlarına göre gelişme var tebrik ederim senkron daha iyi olmuş ama sarkıyı sesine transpoze etmemişssin biraz zorlamış detonler oluşmuş sesine göre ayarlayıp çalarsan eminim güzel birşeyler olacak başarılar ;)
emrektunca - 2.02.2012 19:08:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mavi Sakal - Kan Kokusu ver 2 - AKOR
şöyle olması gerek C Cmaj7 C G Gsus2 G C Cmaj7 C G Gsus2 G ..... .....
C Cmaj7 C Cadd9 Em (lalalal laa kısmı)
Em Em7 G (kan kokusu kısmı)
OpB - 2.02.2012 18:53:51
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Dil Yarası ver 2 - TAB
D-> 0-5-7-8-12-7-8-5-3-1-3-7-5-3-5-1-0
mcakir - 2.02.2012 18:52:19
|
Anketler - Hangisinin Sizin Olmasını İsterdiniz?
Epiphone Special 2, İbanez Gio yu her türlü ezer geçer
buz^_^prensesi - 2.02.2012 18:39:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
A AYAYAAYAYAAY
yabani3535 - 2.02.2012 18:18:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Böyle Ayrılık Olmaz - AKOR
Arpeji şöyle deneyin beyler p.m.i.i.m--m.i.i
Byisimsiz - 2.02.2012 18:03:42
|
Demolar - Pinhani - Bir Anda
Eyvallah arkadaslar cubase kullanıyorum ama asla sesimle oynamıyorum. Sadece gitarı kaydetmede çok işime yarıyo :)
Rock And Rolll - 2.02.2012 17:56:48
|
|
|