Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [3973]  [3974]  [3975]  [3976]  [3977]  [3978]  [3979]  [ 3980 ]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987] 
güzel


orkun44 - 2.02.2012 19:45:47

çıkman gerek diyecektim


kripp - 2.02.2012 19:38:13

nakaratta dike çıkman ama genel olarak iyi tebrikler


kripp - 2.02.2012 19:36:41

Demolar - Snn-Gitmeseydin
arkadaşım öncelikle seçtiğin parçayı çok begendim ses tonun güzel ve çoğu parçayı rahatlıkla söyleyebilecek bi sesin var,şarkı söylerken sesin kayabilir bu çok doğal kimse mukemmel değildir sanatçılarda yaşayabiliyor bunu sakın kafana takma şarkı söyleye söyleye en aza indirirsin zaten bunu..akustık çalmişsın gitarının tonuda hoş fakat penayla değilde tırnaklarını uzatıpta çalmanı öneririm böylece çok daha hoş bi ses alırsın..kalından inceye geçerken iyisin lakın inceden kalına geçerken sesine biraz daha hakim olmalısın özellikle yabancı parçaları okursan bunu önlersin çünkü yabancı parçalarda kalından inceye geçişler ve inceden kalına geçişler daha fazla oluyor..ritim eşliğinde söylerken akorların yerlerini o an için şaşırabiliyoruz bunu için akor egzersizlerini öneririm kesmeli ritmin çok çok güzel :) tebrik ediyorum seni arkadaşım yolun açık olsun :))


secretangel<3 - 2.02.2012 19:22:59

Demolar - Selvi Boylum Al Yazmalım
tebrikler


scardick - 2.02.2012 19:14:34

Demolar - ikimizin yerine
eskiden dinledigim kayıtlarına göre gelişme var tebrik ederim senkron daha iyi olmuş ama sarkıyı sesine transpoze etmemişssin biraz zorlamış detonler oluşmuş sesine göre ayarlayıp çalarsan eminim güzel birşeyler olacak
başarılar ;)


emrektunca - 2.02.2012 19:08:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Mavi Sakal - Kan Kokusu  ver 2 - AKOR
şöyle olması gerek
C Cmaj7 C G Gsus2 G
C Cmaj7 C G Gsus2 G
.....
.....

C Cmaj7 C Cadd9 Em (lalalal laa kısmı)


Em Em7 G (kan kokusu kısmı)


OpB - 2.02.2012 18:53:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Gencebay - Dil Yarası  ver 2 - TAB
D-> 0-5-7-8-12-7-8-5-3-1-3-7-5-3-5-1-0


mcakir - 2.02.2012 18:52:19

Anketler - Hangisinin Sizin Olmasını İsterdiniz?
Epiphone Special 2, İbanez Gio yu her türlü ezer geçer


buz^_^prensesi - 2.02.2012 18:39:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
A AYAYAAYAYAAY


yabani3535 - 2.02.2012 18:18:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Böyle Ayrılık Olmaz  - AKOR
Arpeji şöyle deneyin beyler p.m.i.i.m--m.i.i


Byisimsiz - 2.02.2012 18:03:42

Demolar - Pinhani - Bir Anda
Eyvallah arkadaslar cubase kullanıyorum ama asla sesimle oynamıyorum. Sadece gitarı kaydetmede çok işime yarıyo :)


Rock And Rolll - 2.02.2012 17:56:48

Sayfalar:  [3973]  [3974]  [3975]  [3976]  [3977]  [3978]  [3979]  [ 3980 ]  [3981]  [3982]  [3983]  [3984]  [3985]  [3986]  [3987] 

Anket
Kayra Kaan soruyor:
Bir esp black explorer almayı düşünüyorum sizce nasıl?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.